Cabyon Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Elke zondag avond van een uur of 9 tot 10 op Discovery Channel. Deze vent is werkelijk ziek. Wat hij doet is toch onmogelijk?? http://www.youtube.com/watch?v=CU2onPt9sbQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Ik zag dit op discovery, ik heb geen idee hoe hij dit doet Hij schijnt begonnen te zijn met kaart trucs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Sommige trucks zijn zo doorzichtig als wat, van andere zou ik ook niet kunnen uitleggen hoe ze gedaan worden. Hij is inderdaad een goede ilutionist. Denk dat ik nog eens verder ga kijken als ik tijd heb, vind het een leuk programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Ik heb gisterenavond de aflevering bekeken die in de begin post staat. Het is gewoon onvoorstelbaar wat deze man allemaal kan. Hij werkt het ook allemaal zo mooi uit waardoor de reacties van de omgeving rond hem zalig zijn. Ik ben sowieso een vaste kijker sinds gisteren geworden en heb al ingesteld op onze digi-recorder dat al zijn afleveringen opgenomen worden. Ik ben benieuwd wat we nog allemaal te zien zullen krijgen van deze man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 ook is 't allemaal heel geloofwaardig 't is gewoon nepperij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 ook is 't allemaal heel geloofwaardig 't is gewoon nepperij. Argumenten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 (bewerkt) ook is 't allemaal heel geloofwaardig 't is gewoon nepperij. Argumenten? Het zijn gewoon trucjes, niks magisch aan.... Bewerkt: 17 december 2012 door Bodemloos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Het is alweer een tijdje gelden dat ik voor het eerst iets zag van deze gast. Hij doet af en toe hele bijzondere dingen, en er zal best wat trucage bij zitten, maar dat vind ik niet erg. Ik volg 'm al een tijdje op FB, daar laat ie af en toe ook wel iets heel bijzonders zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 ook is 't allemaal heel geloofwaardig 't is gewoon nepperij. Argumenten? Het zijn gewoon trucjes, niks magisch aan.... Thanks for stating the obvious, kid! Dit is hoe ik denk dat ze werken: Van te voren koffie en jus d'orange in een kokosnoot gieten met drie Shakespeareske acteurs en actrices, die zich goed als onwetende toerist voor kunnen doen. Die telefoon krimpen doet ie overduidelijk door razendsnel te wisselen met de kleinere telefoon die hij in zijn mouw verborg (2:51). En met die fles gebruikt ie meerdere versies van dezelfde telefoon, waarvan hij er op sommige punten van te voren al één in doet. Op de grond blijven staan terwijl men hem op tilt doet hij door de tiller op een bepaald punt in de ellebogen te knijpen. Op de muur lopen doet hij ook met een soort mechanisme en ga zo maar door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Dat is ook 't lastige het is een video waarop je 't ziet je weet niet wat daarvoor gebeurd..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Dat is ook 't lastige het is een video waarop je 't ziet je weet niet wat daarvoor gebeurd..... Precies, en dat stuit me altijd tegen de borst bij dit soort dingen - ik geloof het pas als ik het echt zie. Nou ja, en dan nog weet ik wel dat er hulpmiddelen zijn gebruikt, maar dan weet ik in ieder geval dat het geen geschreven acteershow is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Kijk als dat nou echt was bij die kokosnoten, zou 't dan geen tweedde Jezus zijn? water in wijn veranderen, dan zou een heel groot wereldprobleem opgelost zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 (bewerkt) Ik respecteer hem trouwens ook als troller, kijk maar eens naar deze 'truc'. Klik Bewerkt: 17 december 2012 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 Tis natuurlijk wel knap wat hij toch weer even flikt he? ik had de reclame volgens mij al een keer gezien, maar het bekijken van de filmpjes is ook wel grappig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2012 (bewerkt) Ik heb het ook geregeld gekeken in de zomervakantie. Zijn trucs zijn wel vet, al is het ergens wel jammer dat het waarschijnlijk wel (hier en daar) fake is.. Op zich denk ik bij zo'n programma's ook nooit aan het feit dat het waarschijnlijk grotendeels vals is, want als je er over na begint te denken zijn die programma's anders behoorlijk saai. Dat hij trucs gebruikt dat is uiteraard normaal, hij kan ook niet toveren, maar ik heb het dan echt over dingen die (in mijn ogen) echt onmogelijk zijn. Zo zag ik bijvoorbeeld ooit een scéne waar hij een week eerder een kistje zou hebben laten staan, die een week later laat openen, en waar dan een A3 papier inzit met een pagina uit de krant die de radio-presentator zélf op het moment zelf (een week later dus) mocht kiezen. Het zou natuurlijk vet zijn moest dat echt zijn, maar als je erover nadenkt is dat in mijn ogen echt niet mogelijk zonder trucage. Of een scene waar hij even met zijn voeten schud, en zijn veters dan plots gestrikt zijn. Dat lijkt me ook onmogelijk zonder trucage. Ik heb trouwens niet de video gekeken, dus het kan zijn dat mijn bovenstaande voorbeelden daarin voorkomen, maar dat zijn wat dingen die in me opkwamen, en die ik dus als voorbeeld gebruikte. Bewerkt: 17 december 2012 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.