NandroDavids Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 De tussenstand van eerder vanavond: ¤ 4.292.293. Dit gaat hoe dan ook een record worden, dat kan eigenlijk niet anders Nu de nacht met Gerard Ekdom en Johnny de Mol, de enige slaapgast die geen muzikant is. Ben benieuwd wat hij allemaal gaat doen en dus blijf ik, ook vanwege de combinatie met Ekdom, nog wel even hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 En de laatste tussenstand, een geweldig bedrag: € 6.142.180! Vorig jaar was het ongeveer 3.5 miljoen euro, een enorm verschil dus. Ik ben zeker benieuwd hoeveel het eindbedrag morgen is, zou het de 10 miljoen gaan halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2012 Ik ben zeker benieuwd hoeveel het eindbedrag morgen is, zou het de 10 miljoen gaan halen? Ik denk dat ze dat wel gaan halen ja. Op de laatste dag eindigen veel acties en dan wordt dus nog extra veel geld binnengebracht. Gezien de voorsprong die ze hebben op vorig jaar rond deze tijd en 't eindbedrag van toen, moet die 10 miljoen dus wel gaan lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2012 Vorig jaar stonden ze in Leiden, 10 minuten fietsen van mijn huis vandaan. Toen had ik er logischerwijs ook wat meer aandacht voor. Met mijn school nog een aardig bedrag gebracht. Nu is het meer van "lekker luisteren op de achtergrond", maar meer ook niet. Vind het persoonlijk wel een leuke traditie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2012 Een GEWELDIG bedrag! € 12.251.667! Wat een mooie week is dit geweest, en wat een mooi eindbedrag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2012 Allemaggies, wat een bedrag. Nu maar hopen dat het goed terecht komt En hopen dat ik weer beter ben, toen het huis op slot ging dinsdagavond werd ik ziek, hoop dat ik me morgen dus weer beter voel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.