Jump to content

Serious Request 2012

NandroDavids

Recommended Posts

De tussenstand van eerder vanavond: ¤ 4.292.293. Dit gaat hoe dan ook een record worden, dat kan eigenlijk niet anders :)

Nu de nacht met Gerard Ekdom en Johnny de Mol, de enige slaapgast die geen muzikant is. Ben benieuwd wat hij allemaal gaat doen en dus blijf ik, ook vanwege de combinatie met Ekdom, nog wel even hangen :bier:

Delen op andere websites

Ik ben zeker benieuwd hoeveel het eindbedrag morgen is, zou het de 10 miljoen gaan halen?

Ik denk dat ze dat wel gaan halen ja. Op de laatste dag eindigen veel acties en dan wordt dus nog extra veel geld binnengebracht. Gezien de voorsprong die ze hebben op vorig jaar rond deze tijd en 't eindbedrag van toen, moet die 10 miljoen dus wel gaan lukken :)

Delen op andere websites

Vorig jaar stonden ze in Leiden, 10 minuten fietsen van mijn huis vandaan. Toen had ik er logischerwijs ook wat meer aandacht voor. Met mijn school nog een aardig bedrag gebracht.

Nu is het meer van "lekker luisteren op de achtergrond", maar meer ook niet. Vind het persoonlijk wel een leuke traditie.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...