Jump to content

LAN over internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Yo ik wou effe vraagen of je een LAN kan maken die over internet blaast zodat je geen kabels hoeft aan te leggen het is eigelijk alleen om games LAN te spelen en als het kan wil iemand dan vertellen hoe

Geplaatst:

LAN en Internet zijn 2 verschillende dingen. LAN is binnen je huis, het aantal computers dat met elkaar verbonden zijn. Internet is verbonden met het internet. (lol)

LAN over internet kan dus niet, je kunt wel games spelen over het netwerk (LAN).

Geplaatst:

Wellicht gaat het met VPN. op die manier laat je computers denken dat je op een LAN ziten, terwijl ze via internet (of dialup) verbonden zijn.

Veel games ondersteunen ook hosten via Internet. Ik weet niet welke spellen je wilt gaa spelen?

Geplaatst:

waar kan ik dat VPN downloaden (Ik en me maten willen de games LAN doen en in mekaars PC de kijken)

Geplaatst:
waar kan ik dat VPN downloaden (Ik en me maten willen de games LAN doen en in mekaars PC de kijken)

Google eens naar VPN... (het is geen programma)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...