Jump to content

Nw systeem: goede specs, maar GTA IV blijft shocken...


jan-doedel

Recommended Posts

Beste,

Onlangs heb ik hier al eens een bericht geplaats met de vraag waarom het spel niet goed draaide bij mij, dat was snel duidelijk gezien de specs.

Nu een nieuwe systeem en wel deze:

Acer Predator G3610

- Intel Core i5 - 3450 - Quad Core

- 8 DDR3

- HDD 7200 rpm

- 2GB AMD Radeon HD 7670

- Windows 7

Niet onbelangrijk, ik heb de game ook orgineel aangeschaft.

En ik heb Battlefield 3 / NFS the Run / COD / enz draaien op 1920 x 1080 en alle settings op High

Toch als ik GTA erop zet is het shokken en elende.. zelfs op de laatste resolutie.

Ik had een update gedaan met een patch 1.0.8.0 (ongeveer) maar toemnn werkte hij helemaal niet meer.

Waar gaat het mis en wie herkent dit ? ik wilde het spel graag spelen met de ice mod maar krijg de gewone al niet aan de gang.

Thnx mannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je zegt dat het spel ook slecht loopt op lage resolutie (en ik vermoed de andere instellingen dan ook op laag?) zal het waarschijnlijk niet aan je computer liggen. Je kan de -memrestrict fix eens proberen (klik), deze verhelpt framedrops die er komen door memory leaks.

De laatste patch zou in principe perfect moeten werken, wat gaat er precies mis als je die installeert? Heel eventueel kan je ook eens proberen om zonder Games for Windows - LIVE te spelen (met de nieuwste patch), dit kan met XLiveLess. Ik heb daar een uitleg (met een ander doel dan wel: savegames uitwisselen) over geschreven: hier.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

HMMM LINE TOEGEPAST, MAAR NIKS VERANDERD...

Ooh sorry van de caps lock.

wat bedoelen ze met: 1. Je gebruikt een -norestrictions of -nomemrestrict line, deze heffen het effect van de -memrestrict op, kortom verwijder deze.

Ik snap niet waar dit te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wil zeggen: als je in je commandline.txt -norestrictions en/of -nomemrestrict hebt staan, zal de -memrestrict fix niet werken. Je kan dat oplossen door -norestrictions en/of -nomemrestrict te verwijderen en de juiste getallen plaatsten (Zie dat topic voor info)

En GTA 4 is dramatisch slecht geport naar de PC. De spellen in je OP zijn beter geport. Maar jouw PC zou GTA 4 slapend kunnen draaien, dus dat is het probleem niet.

Driver voor Videokaart, CPU enz. geüpdatet?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...