MisterDM Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Vandaag had ik weer even zin om eens GTA San Andreas te spelen. Na 2 missies: Reuniting The Families en The Green Sabre, begon mijn GTA raar te doen. Na de missie The Green Sabre zag ik een leuk Safe House staan in Angel Pine, ik had het gekocht en me spel opgeslagen. Ik had het spel al eerder opgeslagen bij een marker waar je een nieuwe missie kon beginnen. Ik had cheats gebruikt van de WikiGta site, met de cheats had ik het spel opgeslagen, de Safe bij de marker en bij de Safe van het huis in Angel Pine. Nadat ik het spel had opgeslagen ( met de cheats ) wou ik naar buiten lopen. Het enige wat hij aangaf was Angel Pine rechtsonderin van het beeld, maar het beeld bleef zwart en er kwam niks. Naderhand had ik een paar seconden gewacht en kwam er in beeld: Error Grand Theft Auto San Andreas Disc. Ik speel het spel op een Playstation 2. Wat ik nou dergelijk wil weten: ligt het aan mijn Playstation 2, de cheats waar ik het spel mee heb opgeslagen of is het een fout in de game? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Het ligt aan je CD... Zo moest ik 1x een nieuwe kopen, want ik kon mn safehouse niet meer uit. Reageren
MisterDM Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Echt? Ik heb deze CD gewoon gekregen dus.. Maar hoe kan het dan dat het aan de CD ligt, veroudering? Iedergeval, bedankt voor je hulp Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Echt? Ik heb deze CD gewoon gekregen dus.. Maar hoe kan het dan dat het aan de CD ligt, veroudering? Iedergeval, bedankt voor je hulp Krasjes?? Heb je het spel eruit gehaald toen je gesaved had? Reageren
MisterDM Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Ja ik heb wel wat krassen op de disc zitten, ik heb alleen me PS2 gerefreshed toen hij die disc error aangaf.. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Ik ben bang dat als er krassen op zitten, de CD niet mee door de PS2 gelezen kan worden. Je kunt het proberen om de krassen weg te halen uit de CD (Game Mania kan dit voor je doen) en als dat niet werkt, moet je een nieuwe San Andreas kopen... Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Die maar 5 euro ofzo kost... Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Moet je even op Google zoeken 'krassen verwijderen cd' ik had ook eens krassen op een cd en toen had ik gelezen dat je alcohol op een doekje moest doen en dan met de kras naar buiten wrijven. Reageren
MisterDM Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Ohja alcohol.. dat heb ik me vader een keer zien doen bij een cd'tje.. Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Ohja alcohol.. dat heb ik me vader een keer zien doen bij een cd'tje.. Vraag je vader dan om hulp, ik denk dat het beter kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.