Jump to content

Error GTA San Andreas


MisterDM

Recommended Posts

Vandaag had ik weer even zin om eens GTA San Andreas te spelen. Na 2 missies: Reuniting The Families en The Green Sabre, begon mijn GTA raar te doen. Na de missie The Green Sabre zag ik een leuk Safe House staan in Angel Pine, ik had het gekocht en me spel opgeslagen. Ik had het spel al eerder opgeslagen bij een marker waar je een nieuwe missie kon beginnen. Ik had cheats gebruikt van de WikiGta site, met de cheats had ik het spel opgeslagen, de Safe bij de marker en bij de Safe van het huis in Angel Pine.

Nadat ik het spel had opgeslagen ( met de cheats ) wou ik naar buiten lopen. Het enige wat hij aangaf was Angel Pine rechtsonderin van het beeld, maar het beeld bleef zwart en er kwam niks. Naderhand had ik een paar seconden gewacht en kwam er in beeld: Error Grand Theft Auto San Andreas Disc. Ik speel het spel op een Playstation 2.

Wat ik nou dergelijk wil weten: ligt het aan mijn Playstation 2, de cheats waar ik het spel mee heb opgeslagen of is het een fout in de game?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat als er krassen op zitten, de CD niet mee door de PS2 gelezen kan worden. Je kunt het proberen om de krassen weg te halen uit de CD (Game Mania kan dit voor je doen) en als dat niet werkt, moet je een nieuwe San Andreas kopen... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...