Wess1988 Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Hey iedereen. Ik probeer GTA online te spelen (PC) maar krijg elke keer de melding dat ik mij moet aanmelden bij LIVE. Echter, ik ben aangemeld bij live. en als ik dan op deelnemen aan live klik, ga ik naar xbox.com. Ook bij rockstar games sta ik aangemeld. De game is legaal ofcourse. Heeft iemand een oplossing want een maatje van me heeft hetzelfde en wij willen graag met zijn 2en online. alvast bedankt! Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Heb je Games For Windows LIVE al geüpdatet naar de meest recente versie? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Ik vermoed dat je de nieuwste patch al geïnstalleerd hebt? Want zonder die patch kan je al niet online, al zou je dan een andere melding moeten krijgen. Heb je al geprobeerd om Games for Windows LIVE (en eventueel ook GTA IV en Rockstar Games Social Club) opnieuw te installeren? Vooral Games for Windows LIVE updaten/opnieuw installeren lijkt me een goed idee. Edit: zoals MidnightMayhem boven me ook suggereert. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.