Sammie_GTA Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Ik heb mijn eerste mod voor GTA IV. Het is niet echt een mod, maar een repaint van de FBI wagen en de NOOSE-van. Screens: Ik ga ze NIET uitgeven. Ik wil deze alleen maar laten zien! (Excuses als dit topic verkeerd is geplaatst!) Reageren
Bodemloos Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 leuk..... maar waarom geef je ze niet uit? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Moet dan eerst toestemming vragen aan de makers van die wagen Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Ziet er leuk uit, heb helaas geen Gta IV Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Eventjes aan twee nieuwe rank-patrols gewerkt. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Ze zijn zeer leuk, alleen vind ik de Megalid wagen wat minder. Ik vind vooral de Moderator Patrouille en Admin-Force leuk gedaan en gevonden. Jammer dat je ze niet kunt uitgeven. Zou ideaal zijn om eens te gebruiken in multiplayer servers. Misschien een idee om voor de Megalid wagen iets natuurlijker en donkerder groen te nemen? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2012 (bewerkt) Bedankt voor de tip! EDIT: Goed nieuws! Ik heb toestemming van de maker van het model van de Moderator-patrol om de repaint uit te geven! Bewerkt: 21 december 2012 door Sammie_GTA Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2012 (bewerkt) Heb de Moderator-patrol helemaal opnieuw getextuurd. Het ziet er nu een stuk beter uit! Screens: EDIT! Bewerkt: 21 december 2012 door Sammie_GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.