-Matthijs- Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Tijdje terug alweer dat ik iets laten zien heb. Mijn recentste signature: Komt in mijn ogen het best tot zijn recht op een zwarte achtergrond. R&C? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Geplaatst: 21 december 2012 Het kan natuurlijk enkel mijn mening zijn, maar is die rand niet net ietsje té groot, waardoor het werkje zelf niet meer tot zijn recht komt? Vind het zeker wel een mooi resultaat en heb buiten de wat lege gebieden rechtsboven en linksonder niet veel aan te merken. Vind het mooie samengaande kleuren trouwens =3 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2012 Bedankt! Het is overigens geen border hoor, dat zwarte, maar gewoon een achtergrond. De lichtgrijze achtergrond van het forum zorgt er namelijk een beetje voor dat de kleuren minder sterk ogen, dus vandaar dat ik er een zwarte achter gestopt heb. Ik zal 'm even vergroten, zodat het niet verwart wordt met een (te) grote border. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Geplaatst: 21 december 2012 Mooi gemaakt Kun je misschien een tutorial maken hoe je dit doet? En de zwarte achtergrond pakt inderdaad goed uit Ook die geel-oranje strepen zijn mooi 8/10 Reageren
xoex23 Geplaatst: 21 december 2012 Rapport Geplaatst: 21 december 2012 (bewerkt) Mijn complimenten, de kleuren en effecten vindt ik goed gelukt. Persoonlijk stoort die zwarte rand mij juist, maar wie ben ik? Bewerkt: 21 december 2012 door xoex23 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2012 Mooi gemaakt Kun je misschien een tutorial maken hoe je dit doet? En de zwarte achtergrond pakt inderdaad goed uit Ook die geel-oranje strepen zijn mooi 8/10 Binnenkort zal ik de signature eens ontleden om te kijken wat ik allemaal gedaan heb (de PSD is echt een rommeltje, dat wil je niet weten). Daarna zal ik er een mooie tutorial van maken! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Binnenkort zal ik de signature eens ontleden om te kijken wat ik allemaal gedaan heb (de PSD is echt een rommeltje, dat wil je niet weten). Daarna zal ik er een mooie tutorial van maken! Voor de liefhebbers: de tutorial is hier te vinden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.