Jump to content

cheat

Giorgo

Recommended Posts

ik had is gelezen op een site (al lang geleden) met een triathlon of een straatrace activeer de code ''rellen'' en ze vechten met elkaar en je kan gewoon rustig verder doen zonder tegenstanders ik heb dit al veel geprobeerd en het lukt toch niet weet iemand wat de oorzaak is :unsure:

Delen op andere websites

Een fake cheat zou ik zeggen.

Je kunt nog wel een beetje cheaten, als je gaat rennen moet je een jetpack om doen. ;)

ja die heb ik al eens gedaan zo fun op het einde ja een fake cheat is het dan

thx voor de informering

Delen op andere websites

Weet iemand hoe je de triatlon het beste kunt doen zonder cheats? Ik heb muscle, en stamina op het hoogst en nog zijn de anderen sneller. Alleen met het fietsen haal ik ze weer in maar bij het rennen loop ik weer achter.

Delen op andere websites

Weet iemand hoe je de triatlon het beste kunt doen zonder cheats? Ik heb muscle, en stamina op het hoogst en nog zijn de anderen sneller. Alleen met het fietsen haal ik ze weer in maar bij het rennen loop ik weer achter.

Tja,tegen wie je srijdt,die mensen zijn natuurlijk ook snel en sportief.

Je moet volgens mij niet te veel spieren hebben.

Want met veel spieren ren je niet zo snel. ;)

Delen op andere websites

Weet iemand hoe je de triatlon het beste kunt doen zonder cheats?

Bij zwemmen kan je niets speciaal doen, bij fietsen moet je vooral bochten afsnijden enzo (maar niet teveel zodat je van een brug valt zoals bij mij) en bij lopen moet je als de andere je inhalen vlak voor hen gaan lopen, dan beginnen ze te grommelen en stoppen ze even met lopen :D .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...