Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik had is gelezen op een site (al lang geleden) met een triathlon of een straatrace activeer de code ''rellen'' en ze vechten met elkaar en je kan gewoon rustig verder doen zonder tegenstanders ik heb dit al veel geprobeerd en het lukt toch niet weet iemand wat de oorzaak is :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Een fake cheat zou ik zeggen. Je kunt nog wel een beetje cheaten, als je gaat rennen moet je een jetpack om doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Een fake cheat zou ik zeggen.Je kunt nog wel een beetje cheaten, als je gaat rennen moet je een jetpack om doen. ja die heb ik al eens gedaan zo fun op het einde ja een fake cheat is het dan thx voor de informering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Weet iemand hoe je de triatlon het beste kunt doen zonder cheats? Ik heb muscle, en stamina op het hoogst en nog zijn de anderen sneller. Alleen met het fietsen haal ik ze weer in maar bij het rennen loop ik weer achter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Weet iemand hoe je de triatlon het beste kunt doen zonder cheats? Ik heb muscle, en stamina op het hoogst en nog zijn de anderen sneller. Alleen met het fietsen haal ik ze weer in maar bij het rennen loop ik weer achter. Tja,tegen wie je srijdt,die mensen zijn natuurlijk ook snel en sportief. Je moet volgens mij niet te veel spieren hebben. Want met veel spieren ren je niet zo snel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Oh dat wist ik niet. Hoe kom je snel van spieren af dan? Niet eten en veel rennen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Gewoon rondlopen, had eerst 100% spieren en nu nog maar 20 % . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kwarkie1337 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 hoe start je een triatlon ???? lol zeg ff pls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 hoe start je een triatlon ???? lol zeg ff pls In dit topic vind je die info:KLIK! @Robin64, Veel rennen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Weet iemand hoe je de triatlon het beste kunt doen zonder cheats? Bij zwemmen kan je niets speciaal doen, bij fietsen moet je vooral bochten afsnijden enzo (maar niet teveel zodat je van een brug valt zoals bij mij) en bij lopen moet je als de andere je inhalen vlak voor hen gaan lopen, dan beginnen ze te grommelen en stoppen ze even met lopen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.