Sammie_GTA Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Ik heb een probleem met avast! Antivirus 7.0 Ik heb het vanmiddag geïnstalleerd en dat ging goed. Toen ik de computer opnieuw opstartte, kreeg ik na een paar seconden ingelogd te zijn een BlueScreen. In het BlueScreen kon ik zien dat het ging om het bestand aswnet.sys Ik heb hiernaar opgezocht en het bleek dat het een bestand van Avast was. Hiervoor heeft Avast een hotfix vrijgegeven. Maar na de installatie van die hotfix, kreeg ik meteen weer een BlueScreen, betreffende het bestand aswnet.sys. Hierna heb ik Avast dus meteen verwijderd en die komt er voorlopig niet meer op! Tenzij er een andere oplossing is. Weet iemand van jullie hoe dit opgelost kan worden? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Welke Avast heb je? Ik heb Internet Security, en heb er nooit ook maar 1 probleem mee gehad.. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2012 (bewerkt) Ik heb de gratis versie. En dan zeggen ze bij Avast dat ie compatibel is met Windows 8 Op Windows 7 heb ik er geen enkel probleem mee gehad Bewerkt: 24 december 2012 door Sammie_GTA Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Heb je Avast al opnieuw geinstalleerd om te kijken of je die BSOD nog steeds hebt? (Je kunt altijd in Safe Mode gaan om hem te verwijderen) Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Heb het al twee keer geprobeerd. Eerste keer was een week geleden. En ik heb hem al verwijdert Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Zal wel aan Windows 8 liggen.. (Ik heb geen Windows 8 (Moet het ook niet) dus ik kan je niet helpen ) Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 december 2012 Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Heb je al een bij de FAQ gezien? Je kan ook altijd een ticket sturen naar Avast bij de ondersteuning. Als je hier geen zin in heb, er zijn genoeg (betere) gratis virusscanners. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2012 Heb precies wat daar stond gedaan. Die hotfix dus. Had niet gewerkt! Heb al een andere. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.