mapa Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik weet niet hoe je het moet doen met een vrouw in san andreas kan iemand het mij vertelen weet niet wat te doen :o a u b vertel het mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik weet niet hoe je het moet doen met een vrouw in san andreas kan iemand het mij vertelen weet niet wat te doen :o a u b vertel het mij met je liefjes moet je gewoon over de 50% halen en ze nodigen je uit en het gaat vanzelf en bij een h*er moet je gewoon ernaast gaan staan (met auto) en dan zegt ze iets reageer positief en ze stapt in rij naar een afgelegen plek zonder auto's of mensen en dan begint de auto te wiebelen en dan stapt ze uit en het is klaar (maar vermoord haar best en je hebt je geld terug hehehe) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 als jij een mod wil toevoegen, moet jij dan maar "hot coffee mod v2.1" gebruiken en lees goed de read me om te installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 dan moet mapa wel de pc versie hebben anders heeft die daar niks aan hé sonny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik weet niet hoe je het moet doen met een vrouw in san andreas kan iemand het mij vertelen weet niet wat te doen :o a u b vertel het mij met je liefjes moet je gewoon over de 50% halen en ze nodigen je uit en het gaat vanzelf en bij een h*er moet je gewoon ernaast gaan staan (met auto) en dan zegt ze iets reageer positief en ze stapt in rij naar een afgelegen plek zonder auto's of mensen en dan begint de auto te wiebelen en dan stapt ze uit en het is klaar (maar vermoord haar best en je hebt je geld terug hehehe) Waar staan die hoeren dan? Ben er nog nooit een tegengekomen, of ze willen mij niet tegenkomen :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik weet niet hoe je het moet doen met een vrouw in san andreas kan iemand het mij vertelen weet niet wat te doen :o a u b vertel het mij met je liefjes moet je gewoon over de 50% halen en ze nodigen je uit en het gaat vanzelf en bij een h*er moet je gewoon ernaast gaan staan (met auto) en dan zegt ze iets reageer positief en ze stapt in rij naar een afgelegen plek zonder auto's of mensen en dan begint de auto te wiebelen en dan stapt ze uit en het is klaar (maar vermoord haar best en je hebt je geld terug hehehe) Waar staan die hoeren dan? Ben er nog nooit een tegengekomen, of ze willen mij niet tegenkomen :unsure: Zij lopen gewoon over de weg . Je moet wel een mooie auto hebben en voor ze gaan staan. plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 idd, rij met een getunde auto rond in de buurt van een ho*r. Dan vraagt die "You want a good time, honey?" Dan moet je positief reageren, ze stapt in rij naar een afgelegen plek, de auto begint te wiebelen, ze stapt uit en klaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 bij mij lopen er veel rond bij de haven ik had cheetah genomen beetje getuned en het ging direct ps: kheb al eens met een dodo geprobeerd en het lukte maar dan ging die gewoon door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Alleen met vriendinnen kan je de beruchte sexsene spelen als je de mod van PatrickW hebt gedownload. Dit kan op PC en Xbox. De vrouwtjes die betaalde seks doen kan je niet bloot krijgen. Indien je een PS2 hebt doe je het pijltje naar boven om positief te antwoorden. Dan rij je naar een rustige plek en dan gebeurd het (wat niet veel eigenlijk voorsteld) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Er lopen ook verschillende hoertjes in Grove Street.... Je kunt ook naar een STripclub gaan, je gaat dan naar de rode cirkel waar je gevraagd wordt een Private Dance te krijgen, als je positief drukt, krijg je een Prive LapDance van een hoertje Maarehm @ "MAPA" Heb je de Ps2 versie van San Andreas? of heb je de PC versie? Dan is dit even makkelijker om Tips te geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snakegamer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Maar als je een opendak auto hebt. Dan zie je de auto bewegen maar je ziet ze niks doen. Volgens mij lukt dit met bijna elke auto. Ik deed het met Sweets auto. Daar kwamen ze nog in. Dat zegt toch wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Maar als je een opendak auto hebt.Dan zie je de auto bewegen maar je ziet ze niks doen. Volgens mij lukt dit met bijna elke auto. Ik deed het met Sweets auto. Daar kwamen ze nog in. Dat zegt toch wat. Ja dat is ook waar maar met een mooie getunde phoenix komen ze veel sneller op af dan een walton Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.