Jump to content

Welk anti-virus programma gebruik jij?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Aangezien ik geen topic hierover kon vinden open ik hem maar. Het "Welk anti-virus programma gebruik jij?" topic. Waarom gebruik je dat programma?

Ik zal de aftrap maar geven. Ik draai zelf ESET Smart Security 5 en Malwarebytes' Anti-Malware. MBAM pure als extra bescherming, ESET gebruik ik vanwege het feit dat ik door de weeks 85% van de tijd op een onbeveilgd netwerk zit. (School en OV). Gelukkig heb ik nog géén problemen gehad.

Ben benieuwd naar jullie AV, discuss. :)

Voor de liefhebber of alles van mij up-to-date is:

Results of screen317's Security Check version 0.99.51

Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled)

Internet Explorer 9

``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````

Windows Firewall Disabled!

ESET Smart Security 5.2

Antivirus up to date!

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````

Secunia PSI (3.0.0.3001)

Malwarebytes Anti-Malware versie 1.65.1.1000

Java 7 Update 9

Adobe Flash Player 11.5.502.110

Adobe Reader X (10.1.4)

Mozilla Firefox (17.0.1)

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````

ESET NOD32 Antivirus egui.exe

ESET NOD32 Antivirus ekrn.exe

Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe

Malwarebytes Anti-Malware mbamgui.exe

Malwarebytes' Anti-Malware mbamscheduler.exe

`````````````````System Health check`````````````````

Total Fragmentation on Drive C: 15% Defragment your hard drive soon! (Do NOT defrag if SSD!)

````````````````````End of Log``````````````````````

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kroketten

6

• Flitskikker

3

• MegaPilot

3

• Nyltje

3

Geplaatst:

Ik hou het simpel, ik heb gewoon microsoft security essentials op mijn pc.

Eenvoudig te gebruiken, en geen extra toeters en bellen zoals bij AVG.

Geplaatst:

Avg 2012 Internet Securety volledige versie. Ik gebruik deze omdat ik deze als eerste vond. Ik ga binnenkort denk ik 2013 downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Avast. Ik gebruik het al een aantal jaar, en op 1 keer na heb ik er nooit problemen mee gehad. Heeft me ook al geregeld 'gered' van ongewenste software. Paar dagen geleden ook mijn licentie verlengt voor Avast, waardoor ik nu 20 dagen (ondertussen al wat minder) gratis "Internet Security" heb ipv de gewone standaardversie. Die Internet Security houdt onder andere een extra Firewall in.

Ah ja, door Myron denk ik er ook aan dat ik, buiten Avast - welke altijd aanstaat -, ook nog gebruik maak van oa MBAM, maar dat is alleen om af en toe eens grondig te scannen op malware (in veilige modus dan). :puh:

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik hou het simpel, ik heb gewoon microsoft security essentials op mijn pc.

Eenvoudig te gebruiken, en geen extra toeters en bellen zoals bij AVG.

AVG is inderdaad iets te onhandig, MSE is een goede gratis oplossing die ik thuis ook gebruik op de PC van me moeder.

Avg 2012 Internet Securety volledige versie. Ik gebruik deze omdat ik deze als eerste vond. Ik ga binnenkort denk ik 2013 downloaden.

AVG 2013 is best wel nice.

Geplaatst:

Ik gebruik Miscrosoft Security Essentials en MBAM. AVG vind ik slecht. Normaal gebruik ik avast, maar die werkt niet goed met Windows 8...

Geplaatst:

Ik gebruik ESET Smart Security 5 en MBAM (laat ik eens in de zoveel jaar lopen).

Zelf surf ik niet zoveel op internet en doe ik meer games hierop spelen dus een virusprogramma heb ik niet zo echt nodig (maar altijd voor de extra bescherming :engel: ).

Geplaatst:

Lol, veel mensen vinden Avg (die ik gebruik) klote maar ik vind het juist beter dan andere. Die andere vind ik irritant te gebruiken en soms kan je sommige bestanden (die gewoon veilig zijn) bij uitzonderingen toevoegen. Wat vinden jullie er zo irritant aan dan, ik hoorde al de onnodige opties, welke?

Geplaatst:

Hij heeft een paar maanden geleden mijn Windows-installatie ver****t. Hij had hal.dll verwijdert.

En vreet te veel RAM in Windows 8 :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...