Jump to content

Welk anti-virus programma gebruik jij?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik gebruik BullGuard en MCaffee. Ik ben over beide zeer tevreden, ze vullen elkaar ook erg mooi aan. Ik heb nu al enkele jaren deze laptop en nooit problemen gehad met deze 2.

Ze zijn daarnaast allebei ook zeer makkelijk te gebruiken. Nu als ik echt zou moeten kiezen is BullGuard wel de beste en de sterkste om te gebruiken. Deze werkt zeer nauwkeurig en snel. Houd ook echt goed alle troep van je laptop.

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kroketten

6

• Flitskikker

3

• MegaPilot

3

• Nyltje

3

Geplaatst:

Ik gebruik BullGuard en MCaffee. Ik ben over beide zeer tevreden, ze vullen elkaar ook erg mooi aan. Ik heb nu al enkele jaren deze laptop en nooit problemen gehad met deze 2.

Je weet dat je nooit twee verschillende anti-virus programma's moet werken, deze kunnen elkaar gaan tegenwerken namelijk.. :')

Geplaatst:

Je weet dat je nooit twee verschillende anti-virus programma's moet werken, deze kunnen elkaar gaan tegenwerken namelijk.. :')

Dat word inderdaad gezegd, en ik had zo'n reactie ook al wel van iemand verwacht :clown:

Nochtans zoals je duidelijk kon lezen in mijn post werken deze 2 juist wel perfect tegenover ik vroeger altijd 1 anti-virus op mijn PC had staan. Vroeger had ik Norton, op mijn 2e had ik AVG en nu op mijn derde staan BullGuard en MCaffee samen en al jaren geen enkel maar dan ook geen enkel probleem gehad.;)

Dus geef me dan een goede reden waarom ik deze 2 er niet op zou mogen hebben?

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst NOD 32, maar omdat ze daar geen update's meer voor maken gebruik ik nu Eset Smart Security 5.

En ook MBAM zoals de meeste dat wel kennen :)

Echt super fijn!

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:

Lol, veel mensen vinden Avg (die ik gebruik) klote maar ik vind het juist beter dan andere. Die andere vind ik irritant te gebruiken en soms kan je sommige bestanden (die gewoon veilig zijn) bij uitzonderingen toevoegen. Wat vinden jullie er zo irritant aan dan, ik hoorde al de onnodige opties, welke?

Laat ik beginnen bij het over irritante resident shield, wat ik niet vind werken, ook die 'gratis' 'tune ups' die je een keer kan laten uit voeren, en wat daarna je (uiteraard) geld gaat kosten.

Over het resident shield, hij verwijdert uit zich zelf dingen, zonder toestemming te vragen.

Ik wil gewoon een AV zonder toeters en bellen, gewoon virussen tegen houden, en dan is het klusje geklaard.

Geplaatst: (bewerkt)

Lol, veel mensen vinden Avg (die ik gebruik) klote maar ik vind het juist beter dan andere. Die andere vind ik irritant te gebruiken en soms kan je sommige bestanden (die gewoon veilig zijn) bij uitzonderingen toevoegen. Wat vinden jullie er zo irritant aan dan, ik hoorde al de onnodige opties, welke?

Laat ik beginnen bij het over irritante resident shield, wat ik niet vind werken, ook die 'gratis' 'tune ups' die je een keer kan laten uit voeren, en wat daarna je (uiteraard) geld gaat kosten.

Over het resident shield, hij verwijdert uit zich zelf dingen, zonder toestemming te vragen.

Ik wil gewoon een AV zonder toeters en bellen, gewoon virussen tegen houden, en dan is het klusje geklaard.

Ohhw, nou ik vind extra programma's niet erg en dat shield maak mij niks uit! ^_^

Maaruh... Ik zou 2013 gaan downloaden.. Dat ga ik nu ff doen! :D

Voordeeltje+ Je hoeft niet 2012 weg te doen en dan 2013 erop te zetten en dat je instellingen dan weer anders staan. Check dit :D : http://www.avg.com/ww-en/faq.num-5167

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Avast Free. Zie je niet, hoor je niet (

emo.gif). Enkel als het echt nodig is. Heeft me onlangs nog gered van een malware infectie nadat ik per ongeluk op zo'n link in een spam mail had gedrukt.
Geplaatst:

Ik gebruik al jaren Kaspersky. Doet z'n werk goed zonder gezeik. Tenminste, geen gezeik totdat de licentie begint te verlopen. Dan geeft hij er wel dagelijks een melding van. Maar goed, dan vergeet je het vernieuwen ervan tenminste niet. :puh:

Geplaatst:

Ik gebruik al jaren Kaspersky. Doet z'n werk goed zonder gezeik. Tenminste, geen gezeik totdat de licentie begint te verlopen. Dan geeft hij er wel dagelijks een melding van. Maar goed, dan vergeet je het vernieuwen ervan tenminste niet. puh2.gif

Cracked ftw.....

Geplaatst:

Hier ook ESET Smart Security. smile3.gif

Daarnaast draai ik af en toe MBAM en a² (heet blijkbaar nu Emsisoft Anti-Malware).

Kan je beter EEK gebruiken...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Malwarebytes Anti-Malware, vertrouw er al jaar en dag op en heb een jaartje geleden de volledige versie gekocht. Voor 25 dollar een virusscanner die zeer veel updates vrijgeeft en tot het einde der tijden geldig blijft, dus geen jaarlijkse betalingen enzo. Zeer tevreden. :)

Geplaatst:

Hier ook ESET Smart Security. smile3.gif

Daarnaast draai ik af en toe MBAM en a² (heet blijkbaar nu Emsisoft Anti-Malware).

Kan je beter EEK gebruiken...

Ik gebruik zo'n portable versie. Volgens mij heet ie nu inderdaad zo, maar ik ben de oude naam nog gewend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...