Jump to content

Welk anti-virus programma gebruik jij?

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kroketten

6

• Flitskikker

3

• MegaPilot

3

• Nyltje

3

Geplaatst: (bewerkt)

Standaard Norton voor het vierde of vijfde jaar op rij. Doet al jaren goed z'n werk en bij problemen kon ik rekenen op een uitstekende service.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

AVG, want dat is een gratis en simpel programma. We gebruikten thuis altijd Norton, maar je betaalt jaarlijks gruwelijk veel. En dat terwijl je voor niks ook prima programma's hebt. :puh:

AVG, want dat is een gratis en simpel programma. We gebruikten thuis altijd Norton, maar je betaalt jaarlijks gruwelijk veel. En dat terwijl je voor niks ook prima programma's hebt. :puh:

Gruwelijk veel? 50 euro voor 3 PC's/jaar.

AVG is trouwens de slechtste antivirus die je maar kan hebben, dan neem je beter Avast.

Geplaatst:

Gruwelijk veel? 50 euro voor 3 PC's/jaar.

AVG is trouwens de slechtste antivirus die je maar kan hebben, dan neem je beter Avast.

Correctie, de prijs van Norton voor 3 pc's is €69,99. En zelfs al was het €50; voor beveiligingssoftware vind ik dat ook vrij veel. Tenminste, als je dat ieder jaar moet betalen. AVG doet z'n werk gewoon. Ik heb niet meer nodig dan iets dat spam tegenhoudt. Virussen? Pff, nooit gehad, hoor (ook niet voor ik anti-virus software gebruikte). :puh:

AVG voldoet gewoon. Avast misschien ook wel, maar ik blijf bij AVG.

Correctie, de prijs van Norton voor 3 pc's is €69,99. En zelfs al was het €50; voor beveiligingssoftware vind ik dat ook vrij veel. Tenminste, als je dat ieder jaar moet betalen. AVG doet z'n werk gewoon. Ik heb niet meer nodig dan iets dat spam tegenhoudt. Virussen? Pff, nooit gehad, hoor (ook niet voor ik anti-virus software gebruikte). :puh:

Correctie, 70 euro is voor de Internet Security, de standaard versie kost 50 euro.

http://be-nl.norton.com/antivirus/

Persoonlijk heb ik liever niet een Antivirus die elke exe als virus aanziet en die in het verleden systembestanden verwijderde.

Geplaatst:

Hier draait AVG... Ik heb er niet veel over te klagen, het doet zijn job wel, maar die automatische scans zijn altijd geweldig slecht getimed. Als ik ooit een nieuwe PC koop smijt ik er wellicht Kaspersky (of Norton) op. AVG mag dan wel simpel en gratis zijn, maar het heeft ook zijn mankementen.

Geplaatst:

Correctie, de prijs van Norton voor 3 pc's is ¤69,99. En zelfs al was het ¤50; voor beveiligingssoftware vind ik dat ook vrij veel. Tenminste, als je dat ieder jaar moet betalen. AVG doet z'n werk gewoon. Ik heb niet meer nodig dan iets dat spam tegenhoudt. Virussen? Pff, nooit gehad, hoor (ook niet voor ik anti-virus software gebruikte). :puh:

Correctie, 70 euro is voor de Internet Security, de standaard versie kost 50 euro.

http://be-nl.norton.com/antivirus/

Persoonlijk heb ik liever niet een Antivirus die elke exe als virus aanziet en die in het verleden systembestanden verwijderde.

Wij hebben genoeg aan een programma dat spam tegenhoudt. Eentje voor algemeen gebruik hebben we nooit. :puh:

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...