Jump to content

auto's bewaren

peer101

Recommended Posts

ej, ik heb die wang garage tegen over mn safehouse in san fiero, is het op de een of andere manier ook mogelijk om daar auto's in op te slaan die je getuned heb, of waar is wel een mogelijkheid tot het opslaan van meerdere auto's, want in je eigen safehouse is maar plek voor 4 en dat is beetje weinig! ik wacht op reacties of hulp, dankje wel!!

groet Peter

Delen op andere websites

ej, ik heb die wang garage tegen over mn safehouse in san fiero, is het op de een of andere manier ook mogelijk om daar auto's in op te slaan die je getuned heb, of waar is wel een mogelijkheid tot het opslaan van meerdere auto's, want in je eigen safehouse is maar plek voor 4 en dat is beetje weinig! ik wacht op reacties of hulp, dankje wel!!

groet Peter

neen niet auto's opslaan je kan er die auto's in die garage nemen voor te tunen bij wheels are angels er staat een strectch(sorry voor de spelling) en je kan er races doen en er is een pay ant spray voor de rest kan je er niets mee doen

Delen op andere websites

heeft trouwens elke tuning shop zijn eigen specifieke onderdelen of is dat per stad verschillend dus dat elke shop per stad dezelfde onderdelen heeft

loco low

3 paintjobs

2 kleuren

2 daken

2 bumpers

2uitlaten

2 zijskirts

9 verschillende velgen

radio bass boost

hydraulics

nitro

wheels are angels

3 paintjobs

2 kleuren

2 daken

2 bumpers

2uitlaten

2 zijskirts

9 verschillende velgen

radio bass boost

hydraulics

nitro

transfender

kleuren

wielen

nitro

zijskirts(op bepaalde wagens)

hydraulics

radio bass boost

alle onderdelen zijn hetzelfde in alle steden

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...