peer101 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ej, ik heb die wang garage tegen over mn safehouse in san fiero, is het op de een of andere manier ook mogelijk om daar auto's in op te slaan die je getuned heb, of waar is wel een mogelijkheid tot het opslaan van meerdere auto's, want in je eigen safehouse is maar plek voor 4 en dat is beetje weinig! ik wacht op reacties of hulp, dankje wel!! groet Peter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Nee, kan jammer genoeg nie, maar in het Zuid-westen is wel een huis met hele grote garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ej, ik heb die wang garage tegen over mn safehouse in san fiero, is het op de een of andere manier ook mogelijk om daar auto's in op te slaan die je getuned heb, of waar is wel een mogelijkheid tot het opslaan van meerdere auto's, want in je eigen safehouse is maar plek voor 4 en dat is beetje weinig! ik wacht op reacties of hulp, dankje wel!!groet Peter neen niet auto's opslaan je kan er die auto's in die garage nemen voor te tunen bij wheels are angels er staat een strectch(sorry voor de spelling) en je kan er races doen en er is een pay ant spray voor de rest kan je er niets mee doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peer101 Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 okej, bedankt voor de snelle reacties, wel jammer maarja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 okej, bedankt voor de snelle reacties, wel jammer maarja graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peer101 Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 heeft trouwens elke tuning shop zijn eigen specifieke onderdelen of is dat per stad verschillend dus dat elke shop per stad dezelfde onderdelen heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 heeft trouwens elke tuning shop zijn eigen specifieke onderdelen of is dat per stad verschillend dus dat elke shop per stad dezelfde onderdelen heeft loco low 3 paintjobs 2 kleuren 2 daken 2 bumpers 2uitlaten 2 zijskirts 9 verschillende velgen radio bass boost hydraulics nitro wheels are angels 3 paintjobs 2 kleuren 2 daken 2 bumpers 2uitlaten 2 zijskirts 9 verschillende velgen radio bass boost hydraulics nitro transfender kleuren wielen nitro zijskirts(op bepaalde wagens) hydraulics radio bass boost alle onderdelen zijn hetzelfde in alle steden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.