Forumrunner Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Ik heb al best wel een tijdje niks met Photoshop gedaan, en ik weet dat ik hier ook keihard ga verliezen, maar ik probeer het toch. Here goes nothing. Onderwerp: Mag je helemaal zelf kiezen. Soort Design: Signature Size Design: Het is een signature, dus niet te groot. Maximaal 600x200. Render: Als je een render wil gebruiken mag dat. Animatie/Premade: Nee Tijd van inlevering: Precies een week van nu, dus voor 4 januari rond ongeveer 17:00 Opmerking: Succes! Forumrunner: Cabyon:
Forumrunner Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Hier is mijn signature al: Ik vind hem zelf niet zo heel goed gelukt, maar tijdens het maken van deze signature heb ik toch even mijn photoshopskills weten op te frissen.
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Leuk dat jullie weer een battle houden! Stemmen kan t/m 1 januari! Lastig, lastig... Mijn voorkeur gaat toch naar Forumrunner. Beetje een aparte stijl, maar dat spreekt me juist aan in deze signature. Die gekleurde scanlines had je in mijn ogen nog wel wat sterker door mogen voeren, want het heeft wel iets. De signature van Cabyon is wat traditioneler. Ook zeker niet verkeerd, met name de zachte blauwe tint komt goed tot zijn recht, maar het was in mijn ogen beter geweest als je iets meer rekening gehouden had met de 'flow' van de armen. Niettemin, netjes gedaan jongens!
xoex23 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Inderdaad goed dat dit weer wordt gehouden! Ik ga voor het werk van Caybon, de aparte style van forumrunner spreekt me niet zo aan. Onderbouwen van mijn kan ik niet, want ik kan bijna geen flikker met photoshop. Ik ga dus voor wat ik het mooist vind.
Kroketten Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Cabybon, vind het mooi dat blauw.
NandroDavids Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Mijn stem gaat naar Cabyon (ja mensen, zo spellen we dat). Ik krijg bij de signature van Forumrunner het gevoel dat die niet helemaal klopt. Het komt op mij niet over als een geheel. Ik weet niet of er wat mist, of dat het door de renders komt, maar ik zie niet wat de signature moet voorstellen. M'n gevoel daarbij klopt niet. Die van Cabyon daarentegen is qua kleur en opvulling mijns inziens wel volledig en kloppend. Daarom krijgt die mijn stem.
Nyltje Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 (bewerkt) Cabyon, simpel: Omdat ik die van hem mooier vind. >>> Door -Matthijs: Logisch, maar graag wel je stem onderbouwen. Anders telt deze niet mee.<<< Omdat ik dat blauwe met die lijnen mooier vind dan dat van Forumrunner. Nu wel goed? Bewerkt: 30 december 2012 door nyltje
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Ik vind 'm lastig, want ik vind ze beiden wel iets hebben. Die van Forumrunner is buitengewoon origineel, maar lijkt niet helemaal "af" in mijn ogen. Het roze vlak linksboven had van mij niet gehoeven en de ogen van het "beest" had ik een andere invulling gegeven. Die van Cabyon (wat is er nou moeilijk aan die schrijfwijze?) is natuurlijk heel mooi, maar zo "alledaags". Echt een signature waarvan je er hier meer ziet. Uiteindelijk gaat mijn stem naar Cabyon, aangezien zijn signature wel "af" is.
Sammie_GTA Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Mijn stem gaat naar Cabyon. Waarom? Ik vind het iets mooier overlopen, en natuurlijk de prachtige kleur blauw.
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Cabyon wint deze battle en wint een punt voor de ranking. Voor Forumrunner veranderd er niets, aangezien hij nog niet in de ranking is opgenomen.
Recommended Posts