Jump to content

Chrome


MegaPilot

Recommended Posts

Hey, ik kan niks meer downloaden met Google Chrome. Ik had Free Download Manger geïnstalleerd voor 1 download, maar omdat dat kutprogramma al je downloads wil beheren heb ik deze gedeïnstalleerd. Nu kreeg ik de melding als ik wat wou downloaden in Chrome dat de nfpdm.dll moest verwijderd worden, met filelocatorpro heb ik dat dan ook gedaan. Nu krijg ik de melding dat hij de plugin niet kan laden.

Bij 'Extensies' staat er niks in Chrome, ik begrijp er helemaal niks meer van. Ik wil gewoon downloaden in Chrome en niet via die kutmanager, heeft er iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

PS: Download dit programma NIET!

Link to comment
Delen op andere websites

Zie je die download manager niet bij 'Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen'?

Hier kan je dat bestand vinden overigens, 'C/Documents and settings/(je naam)/Local Settings/Application Data/Google/Chrome/Application/Plugins' je kan deze ook handmatig verwijderen.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Zie je die download manager niet bij 'Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen'?

Hier kan je dat bestand vinden overgins, 'C/Documents and settings/(Your User Name)/Local Settings/Application Data/Google/Chrome/Application/Plugins'.

Daar heb ik 'm gedeïnstalleerd. Ik heb overigens geen 'Documents and settings' op mijn C schijf..Maar ik ben er wel zeker van dat die .dll is verwijderd. Ben nu een Free Download Manager removal tool aan het draaien, hopelijk brengt die een oplossing.

Jemig, wat een kutprogramma zeg. Zelfs Norton is makkelijker te deïnstalleren.. :bonk:

Edit: Problem solved, de dll zat nog in de prullenbak, dat was dus het probleem. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...