W1ckeD Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 Ja Ik nu dus in vice city Ben niet blut ofzow maar ik an de malibu club niet kpen! En dat moet wel omdat daar mijn volgend missie is jullie kenen die wel! Dus wie weet hoe ik aan geld kom ja mensen neer slaan Bij de winkeltjes de mensen ondershot houden! Maar ik hebgewoon geld nodig! Weet iemand een idee Want ik kan nu niet door Wil niet met cheats spelen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 als je de sunshine cars al hebt de heletijd de grootste race doen daar krijg je 40000 als je hem wint en hij is vet makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 Kan je ook missies doen als je sinshine cars heb gekocht ja die race's maar is het niet mogelijk om daar ook missies te doen! En nog een vraag Hoe krijg ik meer auto's in mijn bedrijf dus in de show dinges daar!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 bij de rode plek staan parkeermeters als je die omrijd krijg je wat geld op de grond.. Je kan ook nog geld halen met missies van taxi's.. Of gewoon taxi's jatten krijg je ook een klein beetje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 je moet vigilante missies doen met tanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 missies met een brandweer wagen verdiend ook vet goed dat is gewoon mensen blussen die in een wagen zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 Heb je alle missies al gedaan? Daar verdien je natuurlijk heel veel mee. Maar je kunt ook alle Vigilante Missions doen van de Ambulance, Brandweer en Politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 BEdankt Ik verdien nu ook geld met mijn huis (duh) en het taxi bedrijf nu heb ik dat ijs bedrijf gekocht! alleen dat verdien ik geen geld! En in die 100% saved game verdien je daar werl geld! En k kan alleen die missie doen daar met die dingen! Dus dat je klanten moet trekkren! Maar die kan je ook doen bij die 100 % saved game!? Maar bedankt voor de info weet dus iemand hoe ik geld kangaan verdien met da ijs ding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 Je moet 50 ijsjes verkopen. Dan komt er een $-teken bij de Ice Cream Factory te staan. Die kan oplopen tot maximaal $3000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 JEP DAT! Dankjwel Maar waar vind ik een tank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 missies met een brandweer wagen verdiend ook vet goed dat is gewoon mensen blussen die in een wagen zitten En is ook nog vet handig; als je het tot een bepaalt level heb uitgespeeld ( ik dacht level 12 ) ben je 'unflameable' ( niet brandbaar ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 Kanje ook nog verdienen als je sunshine cars hebt!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 Je moet 50 ijsjes verkopen. Dan komt er een $-teken bij de Ice Cream Factory te staan.Die kan oplopen tot maximaal $3000. Sorry voor de dubbel post maare ik heb nu in totaal 50 ijsjes verkocht en geen teken daar of moet dat in een keer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 idd,dat moet in één keer gebeuren ga maar ijsjes verkopen tot je erbij neervalt hint:verkoop op starfish island,veel mensen die willen kopen ps:doe de vigilante missies niet met tank maar met hunter,veel makkelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2004 (bewerkt) idd,dat moet in één keer gebeurenga maar ijsjes verkopen tot je erbij neervalt hint:verkoop op starfish island,veel mensen die willen kopen ps:doe de vigilante missies niet met tank maar met hunter,veel makkelijker Dat weet ik en veel politie wil je pakken waar vind ik de hunter dan Bewerkt: 5 juli 2004 door T-gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.