Jump to content

3 Voetbalsignatures

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb drie voetbalsignatures gemaakt. Ik heb ze allemaal in de zelfde opbouw en stijl gemaakt, dus je hoeft niet op elke signature apart te reageren. Ik vind ze zelf wel goed gelukt, behalve die van Santi Cazorla. Daar is de kleur een beetje te overheersend.

2mqm4oz.png

28b4goy.png

10da49d.jpg

Geplaatst:

Mijn voorkeur gaat uit naar die van Iker Casillas. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt een liefhebber ben van fractals, tenzij ze echt goed verwerkt zijn (gesmudged bijvoorbeeld) of gebruikt worden om andere effecten te accentueren. Ze worden me te vaak nodeloos in signatures gegooid, zonder dat er vervolgens iets extra's mee gedaan wordt. Voor de nog zichtbare bolletjes in jouw signature zou ik daarom naar een manier zoeken om ze meer te 'verwerken' in de rest van je background. De kleuren zijn wel heerlijk. Die mix tussen blauw en paars staat echt heel goed! yep.gif

Geplaatst:

Cazorla omdat het mijn favoriet is van die 3 :t

Weet je, in alle 3 de signature´s heb je er een feest van gemaakt, elke signature geeft een warme, mooie sfeer. Natuurlijk ben ik geen deskundige maar ik vind ze allemaal mooi in elkaar geflanst. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik die van Carzorla nogal donker vind en in mijn ogen lichter had gemogen.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties!

Mijn voorkeur gaat uit naar die van Iker Casillas. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt een liefhebber ben van fractals, tenzij ze echt goed verwerkt zijn (gesmudged bijvoorbeeld) of gebruikt worden om andere effecten te accentueren. Ze worden me te vaak nodeloos in signatures gegooid, zonder dat er vervolgens iets extra's mee gedaan wordt. Voor de nog zichtbare bolletjes in jouw signature zou ik daarom naar een manier zoeken om ze meer te 'verwerken' in de rest van je background. De kleuren zijn wel heerlijk. Die mix tussen blauw en paars staat echt heel goed! yep.gif

Ik heb inderdaad de fractals er gewoon overheen gegooid, en er verder niet veel mee gedaan. Ik zal de volgende keer kijken of ik ze beter kan verwerken.

Cazorla omdat het mijn favoriet is van die 3 :t

Weet je, in alle 3 de signature´s heb je er een feest van gemaakt, elke signature geeft een warme, mooie sfeer. Natuurlijk ben ik geen deskundige maar ik vind ze allemaal mooi in elkaar geflanst. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik die van Carzorla nogal donker vind en in mijn ogen lichter had gemogen.

Dat vond ik ook het probleem aan die van Santi Cazorla, maar ik kreeg hem niet lichter zonder hem heel flets te laten lijken.

Geplaatst:

Ook mijn voorkeur gaat uit naar de signature van Casillas. Je light source heb je goed geplaatst bijvoorbeeld, het licht lijkt echt te schijnen op het gezicht van Casillas. Ik vind, in tegenstelling tot Matthijs, dat deze fractals niet nodeloos in je signatures zijn geplaatst, en zeker goed passen in het geheel. Ik vind trouwens je laatste signature met Cazorla er in juist beter dan bijvoorbeeld je eerste, de kleuren komen juist lekker goed er uit. Ik zou trouwens bij alle designs wel een beetje uitkijken hoe je het splatter effect plaatst. Bij bijvoorbeeld je Cazorla signature, heb je de splatters iets te erg geblurred, wat echt de aandacht wegtrekt als het ware van je render. Ik denk ook dat je wat beter zou moeten nadenken over je tekst, probeer een wat dikker lettertype uit (Impact bijvoorbeeld) en doe er een clipping mask boven op met een apply image om de tekst een beetje in te blenden. Verder zie ik nog een paar kleine puntjes zoals de plaatsing en grootte van je renders, maar dat is niet heel belangrijk. Ga zo door!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...