Jump to content

borderlands 2 sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen ;) Na een maand weer eens photoshop opgepakt, en een nieuwe signature gemaakt:

66krhv.jpg

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, laat je reacties graag achter met feedback (pros. cons.) ;)

Geplaatst:

Begrijp ik het goed dat je verschillende renders hebt gebruikt en in de sing geplakt?

In ieder geval is hij goed gelukt, alleen de vrouw links vind ik iets te opgekropt.

Het lettertype is het net niet helemaal, maar ik zou niet weten hoe je het anders zou kunnen doen.

Geplaatst:

De tekst is juist wel geslaagd. Dat is namelijk ook de stijl die gebruikt wordt voor Borderlands zelf. Lijkt als twee druppels water supergtagamer, dat heb je netjes gedaan! Voor de signature is het misschien leuk als je een hoofdkarakter kiest waar je de rest omheen bouwt. De Psycho bijvoorbeeld, die staat nu al mooi in het midden, maar is niet echt goed zichtbaar door de grote tekst. Als je die nou iets groter maakt en vervolgens de rest van de personages in zijn schaduw zet, dan zit er ook meer een gedachte achter als je snapt wat ik bedoel. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de tip, ik zal kijken wat ik ermee doe ;)

EDIT:

eupkdu.jpg

Dit is de nieuwe outcome ;)

Bewerkt: door supergtagamer

De tips hierboven heb je inderdaad prima toegepast, al zou ik meer textures toe voegen aan de achtergrond. Verder had je de renders ook nog licht in kunnen blenden en tevens krijg ik het gevoel dat je sommige renders onjuist in verhouding vergroot of verkleint hebt, wat een raar effect oplevert. :puh:

Bewerkt: door Cabyon

Het is misschien een héééél klein kritiekpuntje, maar wat mij een beetje stoort is dat de tekst en de border elkaar aanraken. En dat vind de OCD'er in mij heel erg.

EDIT: Wacht laat maar, ik zag bij de verbeterde versie jouw sig onder de post aan voor de verbeterde versie. Fail :puh:.

Bewerkt: door Forumrunner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...