Forever GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Wat vind jij de beste films die dit jaar 2012 zijn uitgekomen? En om een beetje inhoud ook te krijgen, meningen kunnen gegeven worden, en vragen over waarom degene die film de beste vind. Nou zijn er ook films van vroeger weer uitgebracht, die horen hier natuurlijk niet bij maar ze je mag ze wel plaatsen. O.a Titanic & Star wars Het is weer heel moeilijk kiezen dit jaar komen steeds meer bij, maar met moeite ingekort en met * de beste. Intouchables * Twilight breaking dawn: part 2 Alles is familie The hobbit * The hunger games Mirror mirror * Snow white and the huntsman * The lorax * The avengers * Prometheus * American pie: the reunion Men in black 3 War horse* Life of pi * Dark shadows * Battleship Rise of the guardians* John carter * Achtste groepers huilen niet * Jackie The grey The cabin in the woods * Act of valor The possession The perks of being a wallflower Resident evil 5 Frankenweenie Hotel Transylvania Wreck-it-ralph --- Titanic Star wars My week with Marilyn Rock of ages The muppets Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 The Dark Knight Rises. En ik denk dat je American Pie wel weg kunt halen, want dat was echt niks. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Ik vond m heel goed. Batman dark rises zijn erbij mij uit maar had erin gezeten als de eerste 3 kwart van de film ook goed was geweest. Dus mijn lijst is ook jouw lijst, alleen verwissel je deze films. Reageren
xoex23 Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) Ik zal me moeten beperken tot biosscoop films. Uiteraard Skyfall en The Dark Knight rises, maar ook Ted staat in mijn lijstje. Het zijn maar 3 films, maar ik ben ook niet iemand die regelmatig films kijkt. Bewerkt: 1 januari 2013 door xoex23 Reageren
Cabyon Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) 21 Jump Street vond ik zelf een van de leukste films. Een film waar ik echt om gelachen heb. Goede acteurs, gaaf verhaal en erg mooie humor. Bewerkt: 1 januari 2013 door Cabyon Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) American Pie: The Reunion en Men in Black 3 vond ik erg goede films. Er zijn dan ook weer films die echt rotslecht waren, zoals Cabin in the woods. Man, die was verschrikkelijk De films van Paranormal Activity zijn ondertussen ook uitgemolken. Bewerkt: 1 januari 2013 door MidnightMayhem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.