niels123 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik heb net gelezen op de frotpage van dat er weer kritiek tegen gta sa is voor de seks in het spel warom hebben ze dan playboy the maison en le sur suit larry uitgebracht daar komt tog ook bloot en seks in ??? <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Die hebben een kwalificatie rating van A.O. Aldult Only. En omdat San Andreas gerate is op 17+ is er commentaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Die hebben een kwalificatie rating van A.O. Aldult Only. Nee hoor le suit larry en playboy the mansion hebben alle twee een kwalificatie van 18+ maar geen AO. PS: ik snap eigenlijk niet waarom ze zo zitten te zeuren over dat spel, als ouders gaan klagen dan is dat hun probleem. Dan moeten de ouders van die kinderen eerst maar gaan kijken wat voor spel het is, de meeste mensen hebben geen flauw benul van wat voor het spel het is. Dus ik vind EIGEN PROBLEEM. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snakegamer Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dus als ik het goed begrijp. Mag je wel: Politie neerknallen,Huizen opblazen , in huizen breken, Massamoorden met een mes, Wiet dealen met je een Gang, Iedereen uitschelden, Helikopters neerhalen, veel bloed zien spuiten als je hoofd afknalt. En trouwens ik vind Bloot op GTA Graphics toch niet boeiend. Als ik dat echt wil zien kijk ik op TV niet op een PC spel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 hahaha dat is wel waar bv in die mod cj houdt zijn broek nog aan er gebeurt toch niet veel bij een h*er wiebelt de auto maar als je het beeld anders zet zitten ze gewoon in de auto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Echt typisch amerikaans dit :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 waarscheinlijk door die standjes mat hot coffie mod Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kunnen die niet lezen er staat toch '' Hot Coffee MOD '' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Kunnen die niet lezen er staat toch '' Hot Coffee MOD '' Waar maak jij je druk om? Je weet toch wat ze bedoelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BIG_AJ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Hmmm... de Nederlandse pers begint de rel in Amerika inmiddels ook door te krijgen. Dit las ik in de Leeuwarder Courant (Krant voor het noorden van NL) van vandaag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Die hebben een kwalificatie rating van A.O. Aldult Only. Nee hoor le suit larry en playboy the mansion hebben alle twee een kwalificatie van 18+ maar geen AO. PS: ik snap eigenlijk niet waarom ze zo zitten te zeuren over dat spel, als ouders gaan klagen dan is dat hun probleem. Dan moeten de ouders van die kinderen eerst maar gaan kijken wat voor spel het is, de meeste mensen hebben geen flauw benul van wat voor het spel het is. Dus ik vind EIGEN PROBLEEM. AO is de amerikaanse kwalificatie dus 18 + :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 lol bijna alle schietspelletjes zijn 18+ :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik denk dat PatrickW hier niet zo blij mee is met die krant. Zen volle naam staat er in geschreven. En ben best nieuwsgierig, wat er allemaal met hem gebeurd? Naar Amerika afreizen? een boete? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 een boete? Nee, als je die sex eerst wil moet je die mod eerst ZELF downloaden. Ik begrijp het helemaal niets van, ik bedoel, je doet het toch zelf? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niels123 Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik vind het zo dom als ze eerst is begiinen met al die sex sites er een af te doen dan zo'n mod Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts