GuitarGuy666 Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Hallo iedereen! Ik heb een bewerking gemaakt over Assassin's creed met alle hoofd karakters van de hele serie Rate, geef tips, reageer Reageren
Mrkwark Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) waarom twee keer ezio ? Edit: ene waar is Aveline de Grandpré ?? Bewerkt: 1 januari 2013 door Agent_Smith Reageren
myron.b Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) Ezio Auditore Da Firenze is 1 persoon hé, je speelt in 3 games met hem. Bewerkt: 1 januari 2013 door myron.b Reageren
Mrkwark Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 3? omg nooit op de storyline gelet ? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 3? omg Ja, het zijn er echt drie waarin Ezio speelt. AC2, AC Revelations en Brotherhood Reageren
Mrkwark Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 (bewerkt) oja je mist ook nog de belangerijkste assassin desmond :') voor de rest is die cool Bewerkt: 1 januari 2013 door Agent_Smith Reageren
myron.b Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 En toch Subject 16 en de kerel die bij Connor hoort? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 En toch Subject 16 en de kerel die bij Connor hoort? eigelijk wel maar hij heeft het denk ik alleen maar over de mensen die je kan spellen en spoiler connor's pa mag je niet mee tellen want die is templar spoiler Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Even voor de duidelijkheid jongens: in dit topic is het de bedoeling dat je de signature rate. Inhoudelijk praten over AC kan in het Games forum, dus vanaf nu graag weer ontopic! Ziet er goed uit supergtagamer! Mooie compositie van de personages. Persoonlijk zou ik het Cutout filter met mate toegepast hebben, want de kleuren worden er in mijn ogen altijd wat 'vies' van. Een goed voorbeeld is dat groene aan de linkerkant. Verder oogt Altaïr rechts een beetje uitgerekt, maar dat zijn kleine dingetjes. Ga zo door! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Dank je ik zal er vandaag misschien een aanpassing aan doen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Leuk gedaan. Origineel, want dergelijke dingen zie ik hier niet zo vaak, en daar scoor je punten mee bij mij. Het meest rechtse personage trekt wel de aandacht, omdat deze groter is dan de rest, die zou ik de volgende keer wat gelijkwaardiger maken aan de rest. Verder vind ik de tekst wat onduidelijk, maar ik weet eigenlijk niet zo gauw wat de mogelijkheden zijn om deze te accentueren, behalve een wit randje er omheen of buiten de characters plaatsen. Maar ik denk dat dat weer niet zo mooi is. Maar al met al netjes gemaakt hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.