zo-egt-wel Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 ik zit met een probleem, ik heb gta iv voor op de ps3, nou heb ik uit de psn network store, de content tbogt en the lost and damned gedownload, maar ik krijg ze niet werkend op me ps3, ik heb van alles gedaan maar niks help, zelf nieuwe save file aangemaakt en overnieuw begonnen, ik krijg geen keuze menu te zien welke content ik wil spelen??? heeft er iemand enig idee waar dit aan kan liggen, iets van info zou me heel dankbaar zijn. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Staan ze in een map genaamd Onbekend ofzo? Of in een aparte map in je Games lijst? Reageren
zo-egt-wel Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 ze staan gewoon in me data, kan er veder niks mee, tot de instal blijven ze onder game staan Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Heb je de games al geinstalleerd? Dit doe je door er eerst me het driehoekje op te drukken en dan vervolgens X bij de installeren-optie. Succes Reageren
zo-egt-wel Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 ja heb ik gedaan. heb een vermoede dat ik 20 euro weg heb gegooit Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik heb zelf geen uitbreidingen van GTA IV op m'n PS3, dus zou ook niet weten hoe je deze normaal gezien start. Maar een oplossing bij veel problemen is een simpele herinstallatie. Kan je het dus eens verwijderen en opnieuw downloaden en installeren? Reageren
zo-egt-wel Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 oke ben nu tot het volgende gekomen, op de zijkant van de game staat een code (blus 30127)(us) my regio staat nartuurlijk gewoon op nederlands, nu heb ik gelezen dat de bluray en games regio vrij zijn, maar dlc's niet ? begrijp ik nou goed, dat ik gewoon een nieuwe ps account aan kan maken, dat ik dan regio op amirikaans zet? een ander probleem is, waneer ik op driehoekje druk waneer ik op tbogt sta of tlad kan ik niet zien welke versie het is, er staat een streepje achter, Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 De games die je in nederland koopt zijn, beginnen altijd met BLES. Waar heb je GTA IV gekocht? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.