Sammie_GTA Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Ik wil de mijn PC-kast openmaken, maar dat wil niet lukken... Het is een Cooler Master K-350. Ik heb de schroefjes losgedraait, maar de plaat wil niet bewegen! Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 der zit ook een hendel eh Daar moet je ff mee klooien Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Zit er een klik/schuif systeem op? Ik heb een hele tijd geleden met een kast gehad dat er een aantal dingen uit elkaar moesten worden geschoven. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 (bewerkt) Die heb ik, en ik snap NIKS van dat handel nogwattes-gedoe... Bewerkt: 2 januari 2013 door Sammie_GTA Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 (bewerkt) Als je goed kijkt zie je dat er kleine gleufjes zitten aan de randen, blokkeert er zo'n gleufje? Ik bedoel dus dat hij er niet uit glijd. Bewerkt: 2 januari 2013 door xoex23 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Je moet gewoon een klap uit een schuine hoek geven met een vlakke hand naar achter toe zodat ie open schuift. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.