Jump to content

Far Cry 3 poster

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals velen weten heb ik weer eens photoshop opgepakt, en heb nu een farcry 3 poster gemaakt:

vg2cld.jpg

Ik heb verschillende renders en textures gebruikt om dit zo te maken. Ik heb een paar effecten gebruikt waaronder glow en skimlines.

Die helikopter en die explosie bij het logo heb ik met een layer mask en een gradient ingeblend. Daarna met de smudge tool het werk afgemaakt.

Bij vaas heb ik een lijn getrokken en 2 delen van het gezicht omhoog/omlaag getrokken. Dit idee bracht Kai-Shockwave me toen ik in de signature contest keek ;)

Rate, geef feedback en misschien verbeter ik hem wel :puh:

Mocht iemand tips hebben die witte lijnen weg te halen bij het gezicht, dan hoor ik het graag ;)

Geplaatst:

De explosie die dwars door de blaadjes en de boomtakken heen komt is niet mooi, dat moet je echt wegwerken, want dat doet afbreuk aan je creatie. Persoonlijk had ik die hele helikopter er niet in geplaatst, aangezien je onderin ook al een explosie o.i.d. hebt. Ook trekt ie enigszins de aandacht weg bij het personage. Dat met die lijnen vind ik een leuk idee (ik heb helaas geen idee hoe dat weg te werken, ben niet zo'n PS-expert), maar ik had ze op een andere plek geplaatst. Doordat ze paralel lopen aan het litteken, lijkt het alsof er nog een lijn is, maar die mis je dan als je lager kijkt. Ik persoonlijk vind dat niet echt mooi.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...