NorthStar Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Hallo , Weet iemand een goede script voor Login Spammers? er is altijd iemand die 10.000 Accounts tegelijk maakt Op zelfde ID en IP. ik wow dit proberen te stoppen als er meerdere accounts tegelijk komen dat mijn BOT De speler automatish banned maar het werkt niet weet iemand anders een goeie script voor het ? (De Speler die dit doet legt mijn server down als ik slapen ben dus kan niet gewoon IP ban (ze gebruiken Proxy) ) Vriendelijke groet, NorthStar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 Hoezo heb je er 2 aangemaakt, JaggyModz was je toch aan het helpen in het andere topic? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2013 En om bovenstaande reden gesloten, een andere moderator zal je topic wel even verplaatsen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts