Jump to content

Supergtagamer VS Forumrunner - Winnaar: Forumrunner

Recommended Posts

Geplaatst:

Supergtagamer VS Forumrunner

Onderwerp: maakt niet uit

Soort Design: signature

size design: 500x150

Animatie: nee

premade: Nee

Tijd van inlevering: 10 januari 2013

Opmerking: Geen

Succes knipoog.gif

Uitkomsten:

Supergtagamer:

1ytudk.jpg

Forumrunner:

wjexi1.png

Geplaatst:

Is het misschien niet beter om eerst af te spreken wat voor soort design het gaat worden? een signature tegen een achtergrond o.i.d zou namelijk een beetje een oneerlijke strijd zijn.

Geplaatst:

Ok, laten we dan een signature maken knipoog.gif

EDIT:

Dit is mijn uitkomst

*Zie hoofdpost*

Geplaatst:

Ik moet straks eerst voetballen, misschien dat ik daarna begin. Anders post ik hem morgen.

Geplaatst:

Mag je nu al stemmen? Zo ja, ik vind die van SuperGTAgamer mooier.

Ik vind het ongelofelijk knap van jullie beiden en dus ook van Forumrunner, maar ik vind de kleuren van SuperGTAgamer beter, en het design is ook wat strakker en overzichtelijker.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem voor

Forumrunner

Ik vind de kleuren in zijn sig mooier (Mijn mening!)

En die sig van supergtagamer mag wat meer uitstraling vetonen... ^_^

Bewerkt: door Sammie_GTA
Geplaatst:

Het zijn 2 totaal verschillende singatures, ik vind het lastig kiezen omdat ik ze allebei goed vind op hun eigen manier.

Mijn stem gaat uiteindelijk toch naar Forumrunner omdat ik de effect er beter gelukt uit vind zien.

Geplaatst:

Beide signatures staan nu in de hoofdpost, dat is even wat overzichtelijker. smile3.gif Stemmen kan t/m 6 januari!

Mijn stem gaat naar Forumrunner. Dat grunge-achtige is precies mijn smaak. Lekker rauw. De kleuren hadden wel iets minder gemogen voor mijn gevoel, maar overall ziet het er uitstekend uit. De signature van supergtagamer is mooi in zijn eenvoud, maar is me net wat te flets. Het was denk ik wel mooi geweest om die lijnen te gebruiken voor een toffe flow bij de gitarist.

Geplaatst:

Ik stem voor Forumrunner

Ze zijn allebei wel van eenzelfde kwaliteit dus de stemming is voor mij hier zeker niet zwart-wit

Maar persoonlijk vind ik het werk van Forumrunner meer geslaagd, heb meer voeling met de kleuren en dat zal wel de doorslag zijn geweest voor mij :3

Geplaatst:

Een moeilijke keuze, moet ik zeggen.

Ik vind dat supergtagamer met deze signature laat zien dat hij beter wordt, ik vind de render prima, belichting is OK en die krats staat er wel 'stoer' bij. Je had die render en dat effect op de achtergrond iets meer kunnen uitwerken en ook zou ik geen motion blur toepassen op het logo, maar dat is juist mijn mening. Ik denk dat je dat logo net zo kon belichten als die render op de voorgrond. :Y

Forumrunner is ook weer lekker bezig. Ik vermoed dat je dit via die goede tut van -Matthijs- hebt gemaakt en het resultaat mag er zijn. Fraaie sig, de kleuren zijn precies goed. De effecten passen er ook goed bij. Ik had wel dat gedeelte achter die linkerschouder van je render wat beter bewerkt en ik zou vooral die splatterbrushes bij onderaan van de armen eens wat smudgen.

Al met al een battle met twee leden die aan elkaar gewaagd zijn. Op basis van de bovengenoemde ''analyses'' geef ik mijn stem aan Forumrunner. :)

Geplaatst:

Ik stem voor Forumrunner. Zijn signature klopt voor mij helemaal. De effecten passen, de kleuren zijn goed en 't vormt samen een geheel. Bij die van supergtagamer weet ik niet waar ik naar moet kijken, ik weet niet wat het belangrijkste punt van de signature is. Niets springt eruit en ook als geheel komt 'ie wat tekort.

Geplaatst:

Ik stem voor Forumrunner, zijn effecten spreken mij het meest aan. Persoonlijk vind ik het font van supergtagmer iets te groot en de sig iets te lang, maar de effecten alsook de signature zijn zeker geslaagd.

Geplaatst:

Sorry supergtagamer maar ik stem voor Forumrunner. Ik stem op hem want ik vind die vlammen cool, en het ziet er gewoon cool uit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...