Jump to content

nieuw geheugen

Recommended Posts

Geplaatst:

GTAfan33 leuk dat je jezelf wil mengen in deze discussie echter zijn geen van jou beweringen juist. Een nieuwe laptop hoeft niet altijd beter te zijn. Deze kunnen immers ook tragere (maar nieuwere) processors bevatten. Of een oude processor maar zelf nog nieuw zijn, maar dat terzijde. Daarnaast betekend een snellere installatie niet noodzakelijk dat hij ook beter kan draaien. De harde schijf kan van een betere kwaliteit zijn, wat kan leiden tot een kortere installatietijd. Ik hoop jou hierbij wat geïnformeerd te hebben.

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• luukhardcore111

15

• Megadreams

6

• GTAfan33

5

• GolfG60

3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ik heb thuis de computer ook sneller gemaakt dus ik weet wel waar ik het over heb want het klopt want ik heb het gedaan

Geplaatst:

okee ik had hem geprobeert te starten maar hij start hem niet op.

nou bedankt hoor gtafan, nu heb ik heel erg de moeite gedaan om hem te installeren maar hij doet het niet! de laptop doet ook ineens heel erg langzaam het is echt heel vervelend.

ik vind het echt lullig van jou dat je foute info geeft, nu gaat straks mijn moeder weer zeuren dat ik haar laptop heb stuk gemaakt!

Geplaatst:

Die laptop gaat echt niet kapot doordat hij een spel niet kan draaien horen. Overigens was jij al aan het installeren voor hij deze foutieve informatie gaf. Aan één van je posts te zien was je zelfs toen al klaar met installeren.

Geplaatst:

jawel de laptop werkt nu helemaal niet meer goed, hij is heel langzaam geworden ineens

Geplaatst:

Om te beginnen raad ik je aan om het spel af te sluiten. Daarna kan je een reboot proberen, hierna zou hij zeker weer zoals normaal moeten werken. Als dat niet helpt, dan had je dit hoogstwaarschijnlijk ook al voor de installatie.

Geplaatst:

het is niet mijn schuld het is je eigen schuld omdat je dom bent en niks van compouters snapt!!!!! ik had goed geholpen maar je doet het gewoon verkeert

Geplaatst:

het spel staat uit, ik verwijder het spel wel even

en jawel gtafan het is wel jou schuld want jij geeft de foute informatie en zegt dat de laptop snel genoeg is. nu zit ik door jou weer in de problemen en word mijn moeder morgen weer boos omdat de laptop zo langzaam is.

Geplaatst:

De topicstarter kent zijn opties en verdere discussie is dus overbodig. Ook lijkt het uit te lopen op een ruzie of op z'n minst het beschuldigen van elkaar. Hierdoor gooi ik dit topic nu op slot. Niet mee eens? Je weet mijn postvakje vast wel te vinden.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...