JuStFiRe- Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Opstarten lukt niet, Disc 1 zit in de dinges waar hij in hoort, hij gaat gelijk over naar GTA, ipv eerst vragen in te loggen. Wat kan ik doen? Reageren
Nissan Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 De dinges waar ie in hoort? De disc drive? Sta je al ingelogd in Rockstar Social Club als je op GTA IV klikt? En voldoe je eigenlijk wel aan de specificaties? Reageren
JuStFiRe- Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Ik heb game de her-installeert vandaag omdat hij eerder al niet startte, maar wat mij opviel, ik hoefte bij deze her-installatie geen Serial in te vullen... De game heeft wél gewerkt, maar doet het nu niet meer. Specs moet ie wel voldoen, want hij deed het eerst wel. Ik heb ingelogd, toen startte ik game, deed ie het niet. ik log uit. game doet nog niet... :S Dit is trouwens op PC.... Btw, hij springt gelijk op GTA, ipv inloggen. >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken in plaats van twee berichten na elkaar te plaatsen.<<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd? En probeer het spel eens te openen via LaunchGTAIV.exe als administrator. Dit is te vinden in de installatiemap van GTA IV (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV). Reageren
JuStFiRe- Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 (bewerkt) Ik ga ervan uit dat Bol.com laatste patches uitgeeft als je hem koopt? Heb op 30Dec binnen gekregen. GTA staat al op Administrator. Bewerkt: 2 januari 2013 door JuStFiRe- Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 De laatste patches van een spel staan nooit op een DVD, dus die moet je altijd nog even downloaden na het installeren. Reageren
JuStFiRe- Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Gelukt! Ik heb van een vriend de standaard bestanden gekregen (heb ik al, maar had talloze dingen erbij in staan). Heb die talloze dingen eruit gehaald, en nu doet hij het! Bedankt!!! Reageren
hobiiee Geplaatst: 5 februari 2013 Rapport Geplaatst: 5 februari 2013 Ik heb het zelfde probleem. Wat waren deze bestanden die eruit moesten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.