Kroketten Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Hallo, Ik ben opzoek naar iemand die goed is met photoshop en rank images kan maken, als je intresse hebt zeg het even, dan pb ik je de informatie die je nodig hebt. Groet, Kroketten
Sublime Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Mogen wij niet meegenieten van de photoshop pro's?
Kroketten Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Mogen wij niet meegenieten van de photoshop pro's? Jawel, maar ik wil ze eerst zelf even zien..
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 Dat je het verder per PB wilt afhandelen is prima, maar zet op z'n minst dan wel wat meer informatie in de hoofdpost. Wat wil je precies, wat voor forum is het, wat voor stijl wil je, enzovoort. En wat voorbeelden zijn ook handig, want het lijkt me niet dat iedereen direct weet wat rank images zijn.
Kroketten Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Heb al iets anders gevonden, als iemand wel een logo kan maken welke past op grijse achtergrond...
.Levi. Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Heb al iets anders gevonden, als iemand wel een logo kan maken welke past op grijse achtergrond... Prima dat je hier je aanvragen komt doen, maar zorg dat je als 'opdrachtgever' wel waardevolle informatie meegeeft waar de ontwerper iets aan heeft. Ik zie graag dat je gebruik maakt van het 'aanvraag lijstje', welke je hier kunt vinden. Zodra je je lijstje hebt ingevuld kun je deze opsturen naar -Matthijs- of mij (.Levi.) ter goedkeuring en tevens heropening van je topic. Topic closed onder voorbehoud.
Recommended Posts