Jump to content

[Wens] Submissies


Foreigner97

Recommended Posts

Dat is niet met een gewone duikboot, maar met een aangepaste. Ik had hem hier ergens gepost, in het voertuigentopic, maar ik weet niet meer hoe het ding heet.

[/Quote]

The Seabreacher? :D

Een zijmissie met vliegtuigen lijkt mij erg leuk. Pakjes (illegaal :)) bezorgen, of mensen vervoeren.

Nu je het zegt, dat is nog een vrij onverkend stukje GTA-potentiëel, zijmissie's met vliegtuigen. Zelf zou ik het nog wel grappig vinden om vracht- of lijnvliegtuig te spelen, maar de kansen dat dat er in zit is 0. Met Trevor in de game bestaat de kans wel dat je wordt benadert door de FIB om individuën of groeperingen uit te schakelen met de Hydra en dergelijke... Een soort van opvolging van de Assassin-missie's :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    12

  • Phoenyxar

    8

  • TalkingPear

    6

  • GrandTheftHaye

    6

Zou inderdaad leuk zijn!

En ik denk overigens dat een aantal zijmissies/submissies karakter-gerelateerd zijn. Dus áls er zijmissies in voorkomen met vliegtuigen, zullen die waarschijnlijk alleen gespeeld kunnen worden als Trevor, etc.

Trouwens, ik zie hier ook wel een interessante zijmissie in:

Zijn job is om auto's die niet worden afbetaald terug te nemen.
( http://nl.wikigta.org/wiki/Franklin ) Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eigenlijk dat auto's terughalen eerst een hoofdmissie is als introductie van Franklin en het daarna een zijmissie wordt,

ook voor Franklin hebben we in iedergeval crossbikeraces, je ziet hem in trailer 2 op 1.27 in het rode shirt

dan zal er voor Trever idd zoals Foreigner97 al zei wel iets met vliegtuigen en of quads zijn, mischien ook iets als een gunclub. En voor Michael iets met Fietsen, een marathon of races.

ik hoop wel dat de meeste zijmissies zoal vigilante en taxi gewoon voor alle drie zijn, als ze er uberhaupt in zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan ook bevestigd dat iedere character een 3-tal eigen zijmissies krijgt. Daarnaast zullen er ook een heleboel zijn die je met elk character kan spelen.

Voor de rest kan je met elk character alles doen wat je wilt, maar hebben ze elk hun specialiteiten. Zo was Trevor ex-militaire piloot en is Franklin een uitstekende scherpschieter. Dat wil niet zeggen dat andere characters geen vliegtuig of sniper kunnen gebruiken, maar het zal moeilijker zijn bij hen. Ik denk dat R* gewoon gaat maken dat de anderen hun vliegtuig/sniper minder stabiel kunnen houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek gister een aflevering van Gamekings met een stukje over het GTA V nieuws van afgelopen tijd, het meeste was al bekend maar op een gegeven moment hadden ze het over de minigames, ze noemde een paar dingen: zoals de random encounters die al in RDR zaten, bv: staan er 2 autos langs de weg met een berg lijken en dan krijg je daar een soort missie voor, en tasjesdief die je achter na moet zitten( krijg je daarna waarschijnlijk de optie om het tasje terug te brengen of zelf weg te rennen, zou ook leuk zijn als je zelf dingen kan stelen) Geldauto's die je kan overvallen( vergelijkbaar met konvooien uit Assassins creed 3, sorry weet niet zo snel een andere vergelijking) en andere minigames als yoga, tenns,golfen triahtlon( hopelijk in 2 vormen: normale, en vorm van TBOGT met auto's en parachutes).

Het meeste wisten we al uit Gameinformer(heb ik zelf niet gelezen dus het zal wel) Maar bijvoorbeeld de geldtransprten kende ik nog niet, is het ook niet raar dat in een game die om geld draait je gewoon zo'n auto steelt en dan 250000$ verdient, of zijn dit alleen hoofdmissies, en krijg je dan ook gelijk wanted level 4 ofzo?

@thebig ik hoop ook inderdaad dat het moeilijker zal zijn als je andere characters dingen laat doen, als je zelf dan bepaalde dingen al goed kan kan je tijdens missie met 3 personen sneller kiezen wie je wilt zijn. Als Trevor goed kan vliegen en Franklin schieten, wat kan Michael dan: hij is meestal de frontman, de gast die van het gebouw af abzeilt en dan iemand onder schot huodt, waarschijnljk kan hij sneller rennen of fietsen dan de andere enkan hij net wat meer kogels aan( ookal is het al een wat oudere gast :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt me niet heel veel uit wat voor zij missies er in zitten, ik speelde de zij missies in de vorige Grand Theft Auto games ook niet heel veel dus ik denk dat dat deze keer ook zo is. Al ben ik natuurlijk wel benieuwd wat Rockstar verzint voor ons, zou leuk zijn als ze met iets komen dat we totaal niet verwacht hadden.

Link to comment
Delen op andere websites

wat kan Michael dan

Ik ben Michael zijn 'specialiteit' vergeten, ik zou het nog eens moten opzoeken. Ik weet dat ze alleszins alle drie iets hadden waar ze in uitblonken.

Dat van dat geldtransport wist ik ook niet. Waarschijnlijk gaan ze je ook niet zo makkelijk zo'n transport laten overvallen. Die dingen zijn hard om te kraken en het is niet een kwestie van de portier opensmijten, de bestuurder groggy te slaan op zijn dashboard en dan weg te rijden. Die deuren zitten op slot en die auto's kunnen tegen een stoot. Om dan nog niet te spreken dat je een heel politiekorps achter je krijgt. Daarbij weten we ook nog niet hoe het wantedsysteem gaat uitgewerkt zijn. Ik verwacht kleine verbeteringen tov GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben Michael zijn 'specialiteit' vergeten, ik zou het nog eens moten opzoeken. Ik weet dat ze alleszins alle drie iets hadden waar ze in uitblonken.

Heel simpel, hij is het leiderfiguur met ervaring. Niks speciale fancy eigenschap, gewoon recht voor de raap: de leider en als je naar het andere zooitje kijkt (Trevor de psychopaat en Michael de kleptomaan) hebben ze die leider zeker en vast wel nodig. Daarbij beschikt hij ook wel over een soort van startkapitaal :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht ook niet veel van geldtransporten overvallen. Net als TheBig zegt zal het niet veel meer zijn dan IV: als je 'm opblaast ligt er waarschijnlijk wat geld op de grond (zoals in IV), maar veel meer zal het niet zijn.

Wat mij nou weer wel leuk lijkt is een winkel 'overvallen'. Oftewel: de Cluckin' Bell binnenwandelen en dan de kassa kraken. Ik kan me herinneren dat dat mogelijk was bij de wasserette in Broker in IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was mogelijk in elk filiaal met een kassa, zo ook de Tw@. Het stiekem stelen van geld was wel leuk, maar ik hoop dat de optie om een echte overval te doen in freeroam er ook bijzit (samengaand met een overdaad aan kleine winkeltjes om te overvallen zoals de 24/7 etc :3

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Al denk ik dat de mogelijkheid tot een echt 'grote' overval eerder wat beperkt zal zijn. Lijkt me niet logisch dat je ten alle tijde een vergelijkbaar iets als Three Leaf Clover (nou ja, íets kleinschaliger dan :puh:) kan uitvoeren.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Als je winkels kan overvallen, waar ik wel hoop 8) , moet het wel meer realistisch dan in gta 4, waar je heel droog om de toonbank heen loopt de kassa opent en weg loopt terwijl de winkelbediende plotseling gaat gillen en de winkel uitrent. Het moet gewoon zo zijn dat je je pistool op de winelbediende richt en die dan het geld uit de kassa haalt en aan je geeft, ondertussen rennen de klanten de winkel uit en als je dan weg rent dat je de winkelbediende de politie ziet bellen. trouwens je kan niet al te veel geld krijgen uit een winkel iets rond de 200$ max.

@thebig ik denk ook niet dat een geld transport overvallen makkelijk is maar er moet wel een manier voor zij (skylift), of er is een optie dat je de 2 andere characters belt en ze naar je toe komen en je helpen met die overval(netzoals in TLAD als je in een gevecht was dan kon je je vrienden bellen)

Bewerkt: door GrandTheftHaye
Link to comment
Delen op andere websites

Winkels overvallen was inderdaad nogal simpel in Grand Theft Auto IV, daarom deed ik het ook bijna nooit. Hopelijk breiden ze dat nog een beetje uit zodat het wat leuker en realistischer is. En ja, geldtransporten overvallen zal waarschijnlijk wel simpel blijven, ik denk niet dat het meer word dan dat het in Grand Theft Auto IV was. Maar wie weet, misschien breiden ze het wel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Kon je in gta 4 niet gewoon een geldtransport "overvallen" door hem op te blazen met een rocket launcher en daarna de pakketjes op te pakken.

Ik hoop dat dit wel ietsmoeilijker wordt maar ook met een grotere beloning. Dan moet je bijvoorbeeld eerst de wagen weglokken( of niet als het je niet uitmaakt dat je een wanted level krijgt) en dan de inzittede vermoorden en met een kleine lading C4 of wat dan ook de deur aan de achterkant open blazen, maar niet de wagen vernietigen want dan ben je het geld kwijt, behalve in gta4, het geld overplaatsen in een andere auto en wegscheuren.

Hopelijk zijn er ook veel winkels die je kan overvallen en dan niet allen de wasserrette en supermarkt, maar ook kledingwinkels en autodealers. Kan je wel een hoger wanted level krijgen maar ook een grotere buit voor welk soort winkel je overvalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...