Jump to content

[Wens] Submissies


Foreigner97

Recommended Posts

Aangezien bankovervallen al een groot deel van de storyline gaan innemen denk ik niet dat je in V submissies gaat krijgen waarin je waardetransportbussen kunt overvallen. Ben het met je eens qua winkels overvallen, dat lijkt me ook erg vet. Het wordt dan niet zo groots aangepakt als de bankovervallen, maar het zou tof zijn als je het kon doen. In Mafia II was het al goed uitgewerkt, daarin kon je makkelijk een winkel overvallen en een aantal spullen meenemen. Als je bijvoorbeeld in een kledingwinkel was kon je gewoon op een knop drukken en nam je zo je gewilde kleding mee. Ik hoop dat ze dat ook in GTA V stoppen, zou natuurlijk ook nog uitgebreider kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    12

  • Phoenyxar

    8

  • TalkingPear

    6

  • GrandTheftHaye

    6

Wel Jimmiefitz, Rockstar heeft gezegd dat er nu een echt goede bank overval gaat plaatsvinden in de game, omdat ze het nog niet (naar hun mening) hebben kunnen doen in de vorige games. Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat voor storyline ik moet gaan verwachten, dus alle submissies staan nog open bij mij. Allereerst is het wel Los Santos, nog steeds gebaseerd op Los Angeles en dus zullen er ongetwijfeld gangs in voor gaan komen. Daar valt wel het een en ander mee te doen. Voor submissies verwacht ik eigenlijk wel overvallen op waardetransporten, nu ik dat artwork van Michael, Trevor en Franklin zag. Dat sparkte het een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, bij een game waar nagenoeg de gehele storyline draait om een handvol overvallen en hun voorbereiding, zou ik toch echt wel liefst submissie's zien die letterlijk niets met het voorgaande te maken kunnen hebben. GTA is op de eerste plaats vooral diversiteit en mogelijkheden en als ik naar de huidige info en screens kijk zijn die mogelijkheden er in overvloed. Ik hoop gewoon dat je er ook echt iets mee kunt, dus liefst niets van: Ik vind een verlaten plek waar ik een submissie kan starten: "Raid that gas station over there." - Past misschien binnen het verhaal, maar diversiteit is de sleutel naar het succes van GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

@ iwantgta5 oke bedankt voor de opheldering, ik had dit via een een aflevering van Gamekings gehoord en wist niet of het helemaal waar was van de geldtransporten, ook fijn dat het op een realistischere manier kan dan in gta 4.

ik vond trucker missies is SA altijd omdat je gewoon rond kon rijden, van het landschap genieten en ook nog eens geld verdient 8) . Dan hoop ik wel op een soort optie dat je kan kiezen uit 2 bestemmingen, 1 die bijvoorbeeld makkelijk en lang is waar je 500$ voor krijgt en een tweede waar je meer voor krijgt maar ook grote kans hebt dat je door een gang wordt overvallen onderweg. Zat er ook verschil in de lading die je vervoerde? als je dan een eeen lading coke of guns vervoert dat je meer krijgt dan voor een paar boomstammen.

submissie waar ik nog op hoop:

-surfen

-jetski races en boot races

-wakeboarden en waterskieen

-iets met vliegtuigen

-naar een club gaan zoals in TBOGT

-cagefights

-alle gebruikelijke submissies

Link to comment
Delen op andere websites

Met al die buitenwegen rond Los Santos en de kleine dorpjes erbij, zie ik een terugkeer van de Trucker als erg plausibel. Wat denken jullie?

Ik denk ook wel dat de kans redelijk groot is dat er terug Trucker submissies komen.

Ik hoop ook wel dat er terug een taxi submissie mogelijkheid is zoals bij GTA SA, want bij GTA IV was je maar beperkt tot een aantal submissies.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel Jimmiefitz, Rockstar heeft gezegd dat er nu een echt goede bank overval gaat plaatsvinden in de game, omdat ze het nog niet (naar hun mening) hebben kunnen doen in de vorige games. Ik heb om eerlijk te zijn geen idee wat voor storyline ik moet gaan verwachten, dus alle submissies staan nog open bij mij. Allereerst is het wel Los Santos, nog steeds gebaseerd op Los Angeles en dus zullen er ongetwijfeld gangs in voor gaan komen. Daar valt wel het een en ander mee te doen. Voor submissies verwacht ik eigenlijk wel overvallen op waardetransporten, nu ik dat artwork van Michael, Trevor en Franklin zag. Dat sparkte het een beetje.

Je bedoelt dat je met gangs eventueel overvallen kunt plegen? Wat moet ik me daarbij inbeelden? Dat je bijvoorbeeld naar een winkel of iets dergelijks gaat met de gehele gang en dat je daar iets of iemand overvalt of dat je andere gangs overvalt?

Rockstar heeft overigens bevestigd dat Michael zijn meest voorkomende activiteit overvallen plegen is, waardoor het hoogst waarschijnlijk is dat het een groot deel van de storyline zal innemen. Dan ben ik het met Phoenyxar eens over de diversiteit, ik zie het liefst zo veel mogelijk verschillende activiteiten en dan zit ik niet op twee of meer varianten van overvallen te wachten. Tenzij je het zoals Mafia II in Free Roam kunt doen, maar dan zijn het niet echte submissies.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is correct. Nee wat ik eerder bedoelde was contact met deze Gangs. Ik meende dat Trevor drugs produceerde, dus zou het goed kunnen zijn dat je (tenminste met hem) deals maakt met Gangs, om daaraan je waar te verkopen. Natuurlijk komt de politie af en toe, wil de andere gang niet betalen etc, 't lijkt een beetje op de Empire Building zijmissie van Drugs zoals ik het nu omschrijf :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zat aan iets te denken genaamd "Blackmailing" of "Treathening" waarin je iemand opgegeven kreeg die je op verschillende manieren moet chanteren en bedreigen voor geld. Dus de ene keer rijd je hem bijna dood , of je doet een drive-by.

Ook wil ik graag Protection Rackets terug zien uit Vice City stories.

Iets wat ook leuk lijkt is "Pimpin' " waarin je gaat pooieren voor hoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...