Jump to content

[Wens] Submissies

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat aan iets te denken genaamd "Blackmailing" of "Treathening" waarin je iemand opgegeven kreeg die je op verschillende manieren moet chanteren en bedreigen voor geld. Dus de ene keer rijd je hem bijna dood , of je doet een drive-by.

Lijkt me ook wel leuk, al helemaal als het lekker wreed kan worden. :puh:

Kan met verschillende doeleinden gebruikt worden dan alleen geld, dat je bijvoorbeeld nog iets bijzonders van een bepaald persoon krijgt of dat er iemand is ontvoerd die jij moet terug zien te krijgen. Ook dat je bijvoorbeeld hem bedreigd d.m.v. zijn familie of andere personen gevangen te nemen. Het zou wel tof zijn als je mensen bang kon maken zoals je ook deed met Johnny Sindacco in Fender Ketchup in San Andreas. :)

• Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Foreigner97

12

• Phoenyxar

8

• TalkingPear

6

• GrandTheftHaye

6

Geplaatst:

Ik zat aan iets te denken genaamd "Blackmailing" of "Treathening" waarin je iemand opgegeven kreeg die je op verschillende manieren moet chanteren en bedreigen voor geld. Dus de ene keer rijd je hem bijna dood , of je doet een drive-by.

Zeer interessant, maar ik zie hier eerder een serie van Zij-missie's in zoals dat was met de Assassinations in GTA IV (waar ik ook van hoop dat ze terugkomen) :puh:

Ik zat daarstraks TLaD te spelen en zat bij de missie "Off Route". Nu leek het mij ook wel interessant mocht de Prison Bus daadwerkelijk ook random soms in het verkeer zou rijden. Alsof het daadwerkelijk gevangenen van de ene plaats naar de andere zou brengen en dat je dus vrijwillig de mogelijkheid hebt om zo'n bus te kapen en die gevangenen dus de vrijheid teruggeven. Een beetje immoreel maar het kwam zo maar in me op. Een soort van Random Encounter.

Geplaatst:

Zou het als Random Encouter minder vinden. Het zou niet goed werken, of het zou zeldzaam moeten zijn. Anders heb je binnen een mum van tijd geen gevangenen meer. :puh: Een serie van missies dat je of een bus of speciale gevangenen kan bevrijden lijken me wel tof. Zoals de laatste missie van TLAD, dat je bijvoorbeeld Franklin bent en je een gangmember kan of moet bevrijden. Dat zal wel groots aangepakt worden, als er maar één zo'n missie in zit zou ik het prima vinden. Aangezien de hele GTA-serie over criminelen gaat en de gevangenis daar een groot onderdeel van is zou ik het wel vet vinden als die meer in de game aanwezig zou zijn.

Geplaatst:

Het is zeker iets wat ik een beetje mis binnen de GTA-reeks. Zeker als je eens Mafia II hebt gespeelt dan weet je dat de gevangenis interessant uitgewerkt kan worden en dus weldegelijk ook wat diepgaand zou kunnen zijn. We weten (of denken) al dat er een gevangenis aanwezig is in de omgeving van Los Santos, hopelijk is die dan ook wat interactief. Ik snap wel dat je het helpen ontsnappen van ontvangenen niet echt ziet zitten, maar ik zou het dan ook liefst zéér zeldzaam houden. Maar dan is de vraag natuurlijk of zo'n kleine toevoeging dan wel de moeite zou zijn om toe te voegen :3

Geplaatst:

Precies, ik hoop ook zeer dat er een (grote) gevangenis aanwezig is in Los Santos en omstreken. In Mafia II was het een chapter, het was echt een onderdeel van het verhaal, dus is het logischer dat 2K het meer heeft uitgewerkt dat Rockstar tot nu toe. Maar zelfs in games als RDR en Skyrim was de gevangenis aanwezig, misschien niet in de grootse vorm zoals in Mafia, maar hij was wel onderdeel van het verhaal. Ik zou het wel tof vinden als je tenminste een kleine cutscene krijgt te zien als je opgepakt wordt zoals in RDR. Als je net zoals in Skyrim ook zou kunnen ontsnappen zou het ook nice zijn, alleen is het in GTA waarschijnlijk wat moderner, zodat je niet via geheime gangetjes kunt ontsnappen. Het zou inderdaad beter zijn als ze een paar belangrijke missies zouden maken, en waarschijnlijk al gemaakt hebben, waarin je bijvoorbeeld een bus met gevangenen zou kunnen bevrijden. Een missie waarin je een gevangenis zou kunnen of zelfs moeten infiltreren kan erg leuk worden. Ik zou het erg op prijs stellen als ze daar werk in hebben gestoken, het ontbreken van gevangenissen is toch één van de weinige minpunten van de GTA-serie naar mijn mening.

Geplaatst:

Ik zou het ook wel leuk vinden als gevangenissen een grotere rol gingen spelen, die uitbreek missie lijkt me ook wel leuk: een bewaker die onderweg is naar werk van zijn kleren beroven en zo naar binnen dringen onder het zinnetje: I'm the new guy, en de rest kan iedereen zelf wel verzinnen.

Ik hoop echter niet dat je in de gevangenis beland nadat je gearresteerd bent, de daden waar ik meestal voor gearresteerd word zouden me dan wel de doodstraf of levenslang opleveren.

misschien kan het zo zijn dat je een nachtje in de cel beland( kan je dan ook niet doorspoelen en moet je met de andere 2 spelen, tenzij je de binnenkant van je cel wil bewonderen) en dat je daarna moet voorkomen en borg betaalt en weer op de vlucht slaat.

Geplaatst:

Ik denk niet dat de gevangenis een heel grote rol gaat spelen, al zou het natuurlijk wel grappig zijn als ze de gevangenis iets beter uit zouden werken als de gevangenis in Grand Theft Auto IV. Maar de vraag is of Rockstar daar hun kostbare tijd in heeft gestopt.

Geplaatst:

Sowieso zou het leuk zijn dat gevangenisbusjes en ziekenauto's rondrijden in Los Santos, bezig met bijvoorbeeld het redden van een persoon en het vervoeren van een misdadiger. Dit aspect miste ik een beetje in de voorgaande GTA's. Alleen als het voorkwam in een missie reed er 'toevallig' en ziekenauto of gevangenisbusje door de stad, anders kwam je ze (bijna) nooit tegen. Als die busjes meer frequent voorkomen in het spel lijkt het me logisch dat je ze kunt 'overvallen' en de crimineel kunt redden of iets dergelijks, maar dat zal niet al te veel zijn uitgewerkt.

Geplaatst:

Ziekenauto's reden wel gewoon rond hoor, als er iemand gewond raakten kwamen ze. (Net zoals de brandweer met brand) Het lijkt me sterk dat er random gevangenis busjes door de stad rijden, al zou het natuurlijk wel leuk zijn. Dus laten we hopen dat het zo is. Het overvallen van een Securicar lijkt me ook leuk, alleen dan beter uitgewerkt dan het alleen laten ontploffen van de Securicar zoals ze in Grand Theft Auto IV deden.

Geplaatst: (bewerkt)

Graag! :puh: Ik hou van missies waarbij je (ongezien) streng beveiligde gebieden/panden moet binnendringen, zoals dus een gevangenis. Om (bijvoorbeeld) een van je maten uit de gevangenis te helpen of om juist iemand om te brengen in de gevangenis. Of om een bom te plaatsen ofzo. En dat alle gevangenisdeuren geopend worden (per ongeluk of met opzet maakt me niet uit) en alle gevaarlijke gestoorde criminelen in conflict komen met de bewakers en je voor beiden moet oppassen :puh: en dat je dan ook nog moet zien te ontsnappen :puh:

Bewerkt: door Maarten11
Geplaatst:

Ziekenauto's reden wel gewoon rond hoor, als er iemand gewond raakten kwamen ze.

Ja, maar dat deden ze enkel als jij iets deed of als het gescript was. In San Andreas had je wel willekeurige politie-achtervolgingen maar dat was het dan ook. Ik hoop dat er in GTA V dus willekeurig een politie-auto/ambulance/brandweertruck met de sirenes aan ergens naartoe rijdt (en waar jij niet verantwoordelijk voor zou zijn) Want zover ik weet zijn er toch nog andere mensen in de stad waar iets mis kan gaan, dus waarom niet op deze manier wat meer leven in die stad rammen? ^_^

Geplaatst:

Dat kan prima als Random Encouter gebruikt worden, het lijkt me wel tof als je een ongeluk of iets dergelijks ziet gebeuren en alles er bij komt kijken. Net zoals ze in RDR hebben gedaan, dat er bijvoorbeeld mensen in de stad worden beroofd en jij erachter aan kan. Of dat mensen hulp nodig hebben en je in iets terechtkomt dat je dan weer moet oplossen etc. Ik denk wel dat ze dat hebben uitgevoerd, kan niet anders dan dat ze dit soort features uit Red Dead Redemption hebben overgenomen in GTA V.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziekenauto's reden wel gewoon rond hoor, als er iemand gewond raakten kwamen ze. (Net zoals de brandweer met brand) Het lijkt me sterk dat er random gevangenis busjes door de stad rijden, al zou het natuurlijk wel leuk zijn. Dus laten we hopen dat het zo is. Het overvallen van een Securicar lijkt me ook leuk, alleen dan beter uitgewerkt dan het alleen laten ontploffen van de Securicar zoals ze in Grand Theft Auto IV deden.

Ik heb (op volgens mij een paar enkelen na in IV) nog nooit een random ziekenauto zien rijden, behalve wanneer het het gevolg was van mijn activiteiten :puh: En met die securicars bedoel ik niet dat je elke minuut een politie-konvooi ziet met zo'n gevangenisbusje, maar gewoon af en toe. Eigenlijk was het maar een voorbeeld: ik bedoel gewoon dat het mij realistisch en leuk lijkt dat er meer (random) overheidsvoertuigen rondrijden in het spel, het liefst bezig met hun taken. En waarom zou het niet logisch zijn dat ze random (in kleine mate) rondrijden in de stad buiten missies, en wel logisch dat ze gescript zijn voor een missie?

En het lijkt me sowieso leuk dat je meer huizen/gebouwen kunt binnengaan (door bijvoorbeeld een deur open te breken), en dat daar een soort van submissie op volgt. Bijvoorbeeld inbreken in huizen, kassa's leegroven bij winkels etc.

Bewerkt: door Foreigner97
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dat gaat ook het geval zijn. Sommige missies gaan maar met één personage, andere met twee en sommige ook met 3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...