Jump to content

[Wens] Submissies


Foreigner97

Recommended Posts

Ziekenauto's reden wel gewoon rond hoor, als er iemand gewond raakten kwamen ze.

Ja, maar dat deden ze enkel als jij iets deed of als het gescript was. In San Andreas had je wel willekeurige politie-achtervolgingen maar dat was het dan ook. Ik hoop dat er in GTA V dus willekeurig een politie-auto/ambulance/brandweertruck met de sirenes aan ergens naartoe rijdt (en waar jij niet verantwoordelijk voor zou zijn) Want zover ik weet zijn er toch nog andere mensen in de stad waar iets mis kan gaan, dus waarom niet op deze manier wat meer leven in die stad rammen? blij.gif

Ik snap wat je bedoelt, en ik ben het er ook wel mee eens maar, in Grand Theft Auto IV kwam het wel eens voor dat er een ongeluk ontstond zonder dat jij die veroorzaakte. Ik heb bijvoorbeeld al vaker gezien dat iemand tegen een muur reed waardoor de auto vlam vatte, toen kwam de brandweer. Maar dit gebeurt niet heel vaak en ik ben het dus ook met je eens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    12

  • Phoenyxar

    8

  • TalkingPear

    6

  • GrandTheftHaye

    6

(Eventjes de hoofdpost geüpdated)

Ik heb net even gekeken op de Wiki, en ik zag dat TBOGT ook traitlons bevatten (net als SA). Het lijkt mij niet meer dan logisch dat ook zoiets zal terugkeren. Zou de Chiliad Challenge nog bestaan? We hebben gezien dat fietsen terugkeren, eventueel iets van dirt biking (gezien in de trailer), zwemmen, en er is genoeg ruimte voor in het enorme natuurgebied en de Mt. Chilliad. Genoeg ingrediënten voor een triatlon, en eventueel iets van de Chilliad Challenge. Iets als Beat The Cock zal ook leuk zijn.

Verder zal er aan sportactiviteiten niet veel ontbreken. Tennis is al gezien in de trailer, zullen we dat ook kunnen spelen? Verder ligt het nog voor een groot deel open en kun je enkel bedenken wat Rockstar zal toevoegen. Fitness is sowieso al bevestigd, aan de hand van trailer 1. Daar zie je nota bene het sportparkje in Santa Maria Beach, wat ook aanwezig is in San Andreas.

Wat denken/willen jullie?

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

(Eventjes de hoofdpost geüpdated)

Ik heb net even gekeken op de Wiki, en ik zag dat TBOGT ook traitlons bevatten (net als SA). Het lijkt mij niet meer dan logisch dat ook zoiets zal terugkeren. Zou de Chiliad Challenge nog bestaan? We hebben gezien dat fietsen terugkeren, eventueel iets van dirt biking (gezien in de trailer), zwemmen, en er is genoeg ruimte voor in het enorme natuurgebied en de Mt. Chilliad. Genoeg ingrediënten voor een triatlon, en eventueel iets van de Chilliad Challenge. Iets als Beat The Cock zal ook leuk zijn.

Verder zal er aan sportactiviteiten niet veel ontbreken. Tennis is al gezien in de trailer, zullen we dat ook kunnen spelen? Verder ligt het nog voor een groot deel open en kun je enkel bedenken wat Rockstar zal toevoegen. Fitness is sowieso al bevestigd, aan de hand van trailer 1. Daar zie je nota bene het sportparkje in Santa Maria Beach, wat ook aanwezig is in San Andreas.

Wat denken/willen jullie?

Beat the Cock = triatlon ;)

Er is inderdaad wel genoeg ruimte voor een triatlon of een nieuwe versie van de Chiliad Challenge. Iets als een dirt bike challenge lijkt me ook wel gaaf, zoals in LCS en VCS. Ik hoop dat er net zoals in LCS en VCS een dirtbike challenge komt. Dat je een stuk of 10 verschillende races op een Sanchez moet afleggen in de bossen/gebergten. Ook zullen er waarschijnlijk wel weer illegale races te doen zijn.

Ook zullen er inderdaad veel andere sporten beschikbaar zijn. Tennis, golf, fitness, zwemmen. Misschien nog basketbal. We zien het allemaal wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Beat the Cock = triatlon ;)

Hehe, je hebt gelijk, mijn post faalde wat wat dat betreft. Had eigenlijk wat moeten staan 'Traitlons zouden ook leuk zijn, zoals Beat the Cock of de Chiliad Challenge.'

En golf inderdaad, zou ook leuk zijn. Waren een tal golfbanen aanwezig in SA, maar ik kan me niet herrineren dat je het ook kon spelen, zoals in TBOGT. Hopelijk keert dat terug, maar dan echt in op een golfbaan, en niet in zo'n vaag gebouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook graag een sidemission willen zien waarin je met een vliegtuig moet racen of stunten, dus door checkpoints heen vliegen bijvoorbeeld. Zou best leuk zijn om dat bijvoorbeeld door Downtown Los Santos te doen tussen alle wolkenkrabbers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...