Cabyon Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 (bewerkt) Een nieuw jaar is ingegaan, dus ook een nieuw seizoen Wie Is De Mol?! 10 kandidaten dit keer, maar helaas loopt Janine een verbrijzelde ruggenwervelop, dus zal het einde van het programma jammerlijk genoeg niet halen. Het speelt zich af in Zuid-Afrika trouwens. Maar wat heb ik hier zin in! Lekker mensen verdenken, wat je achteraf toch fout hebt, maargoed. Edit: Ik heb de uitzendtijden helemaal niet genoemd! :$ Iedere donderdag om half negen, Nederland 1. Bewerkt: 3 januari 2013 door Cabyon Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik weet altijd dat het op de donderdag is, begin januari. Zit al met smart te wachten tot vanavond. Reageren
thebig Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 (bewerkt) Bij de start van het nieuwe tv-seizoen was gezegd dat dit eindelijk nog eens naar België zou terugkomen, maar naar wat ik er voorlopig van gezien heb, is dit niet het geval. Grmbl, alle goede programma's die ik vroeger nog niet mocht bekijken, zal ik nooit zien. Na een beetje opzoeken zie ik dat het wel degelijk terugkomt dit jaar. Welkom thuis, De Mol! En ik zie net dat het toch niet doorgaat. Zal ik nog even in een hoekje gaan mopperen. Bewerkt: 3 januari 2013 door thebig Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ach, kijk je toch lekker naar "onze" zender? Maar ik heb er weer helemaal zin in dit jaar en kan ook niet wachten tot vanavond. En als Dutchy3010 ook weer de forumversie nieuw leven in blaast kan het helemaal niet meer stuk Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Dit jaar ben ik waarschijnlijk vaker op donderdag vrij en kan ik de afleveringen gewoon rechtstreeks zien in plaats van via Uitzending Gemist (en dan hopen dat je de afvaller niet te horen krijgt). Ik heb er zin in! En als Dutchy3010 ook weer de forumversie nieuw leven in blaast kan het helemaal niet meer stuk We weten nog steeds niet wie nu de mol was. Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Dit jaar ben ik waarschijnlijk vaker op donderdag vrij en kan ik de afleveringen gewoon rechtstreeks zien in plaats van via Uitzending Gemist (en dan hopen dat je de afvaller niet te horen krijgt). Ik heb er zin in! En als Dutchy3010 ook weer de forumversie nieuw leven in blaast kan het helemaal niet meer stuk We weten nog steeds niet wie nu de mol was. Lijkt me gaaf, een forumversie! Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ja mij lijkt een forumversie ook super! Goed dat er een topic over gemaakt is, ik was het bijna vergeten! :O Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 We weten nog steeds niet wie nu de mol was. Jawel toch? Volgens mij was dat Arjen. Die na aanmelding als deelnemer echter helemaal niet actief meedeed, waardoor 't een beetje in de soep liep, helaas Vroeger keek ik Wie Is De Mol altijd trouw, maar door een combinatie van desinteresse, ieder jaar weer BN'ers die geen BN'ers zijn en de extreme moeilijkheid om zelf de Mol te vinden heb ik het de afgelopen jaren niet gekeken. Maar dit jaar ga ik weer 's een poging wagen. De BN'ers zijn voor mij dit jaar ook daadwerkelijk bekend, dus dat scheelt. Ik ga me er vol op storten en zal niet rusten voordat ik de Mol heb gevonden! Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Vind het wel een voordeel dat het op Nederland 1 komt want dan is er geen reclame. Ik zoek niet echt naar aanwijzingen. Ik kijk het programma gewoon en ik ga niet verder op internet. Misschien dat hier weleens post maar ik ga niet echt zoeken naar aanwijzingen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik ga waarschijnlijk weer kijken, ik heb er zin in Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik heb eigenlijk nu al, na één aflevering, spijt dat ik dit programma de afgelopen jaren niet heb gekeken, Man, wat een heerlijk fucked up spel is dit Zo'n vertrouwensspel als het bungeejumpen zorgt er meteen voor dat het onderlinge vertrouwen he-le-maal weg is. Natuurlijk is 't lastig om na de eerste aflevering al een Mol aan te wijzen, maar ik doe het toch maar. Want het zou natuurlijk legendarisch zijn als 't uiteindelijk waar blijkt te zijn In een van de eerdere seizoenen dacht ik een heel seizoen lang dat ik 't goed had. Toen wees ik Jan de Hoop aan als Mol, omdat in zijn introductiefilmpje (die voorstelfilmpjes die er vandaag ook in zaten) hij deze woorden sprak bij het RTL Nieuws: "Het aandeel Endemol (...)" Hij zat er tot het eind in, maar verloor volgens mij de finale. Waardoor ik dus tot het einde geloofde dat ik 't na één aflevering al goed had... Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol. Een gevoel, en omdat de titel van de aflevering het verlossende woord was. Dat zou een hint kunnen zijn richting het feit dat taal zeg maar echt Paulien haar ding is. Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ja vorig jaar waren de titels ook hints dus het zou best kunnen. Ik zat met mijn vader te kijken en hij dacht meteen dat Ewout omdat hij zich zo raar gedroeg, ik zei steeds tegen hem: 'Nee dat is hem niet want hij is te verdacht' En ik had goed. Ik hoop wel dat Tim erin blijft want dat is gewoon dollen. xD Ik ben niet zo goed in het verdenken van iemand. Maar als het moet; Joep. Reageren
thebig Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 [zeurmodus]En hadden ze het nu ook teruggebracht naar België had mijn jaar compleet geweest. Wat een schande, zo'n goed programma van eigen bodem aan zovele landen verkopen en het zelf niet eens meer dan 3 seizoenen volhouden. Zeggen dat je 'geldgebrek' hebt terwijl dit programma alle kijkcijferrecords kan breken.[/zeurmodus] Wel, hoe was de eerste aflevering? Ik ga het niet volgen, omdat ik het toch niet zou uithouden om elke donderdag op een Nederlandse zender af te stemmen. Zo'n forumversie zou wel leuk zijn, dan mag je mij zeker verwachten als deelnemer! Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Na de eerste aflevering is er natuurlijk niets te zeggen. De beelden aan het begin van de aflevering waren overigens fenomenaal. Wat ziet het er daar prachtig uit! We weten nog steeds niet wie nu de mol was. Jawel toch? Volgens mij was dat Arjen. Die na aanmelding als deelnemer echter helemaal niet actief meedeed, waardoor 't een beetje in de soep liep, helaas Daarom werd er toch een nieuwe mol aangewezen? Of zit ik nu verkeerd? Wel, hoe was de eerste aflevering? Ik ga het niet volgen, omdat ik het toch niet zou uithouden om elke donderdag op een Nederlandse zender af te stemmen. Nederlandse zenders zijn natuurlijk ook echt verschrikkelijk! Stel je voor dat je naar een Avro-programma zou moeten kijken. Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Nederlandse zenders zijn natuurlijk ook echt verschrikkelijk! Stel je voor dat je naar een Avro-programma zou moeten kijken. Of lekker kijken naar Vara programma's ook zo'n feest om naar te kijken @OT Ik heb nog geen enkel idee wie de mol is, ik zie het meestal wel vanzelf als ik het van andere mensen hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.