Jump to content

Wie Is De Mol? 2013

Recommended Posts

Geplaatst:

We weten nog steeds niet wie nu de mol was. :-(

Jawel toch? Volgens mij was dat Arjen. Die na aanmelding als deelnemer echter helemaal niet actief meedeed, waardoor 't een beetje in de soep liep, helaas

Dat was inderdaad het begin van het einde... Daarna kozen we nog wel een nieuwe mol uit, maar eigenlijk was het spel niet zo leuk meer. :(

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

20

• NandroDavids

17

• Guardian1980

14

• thebig

9

Geplaatst:

We weten nog steeds niet wie nu de mol was. sad2.gif

Jawel toch? Volgens mij was dat Arjen. Die na aanmelding als deelnemer echter helemaal niet actief meedeed, waardoor 't een beetje in de soep liep, helaas

Dat was inderdaad het begin van het einde... Daarna kozen we nog wel een nieuwe mol uit, maar eigenlijk was het spel niet zo leuk meer. boos.gif

Maak het nu dan goed! :D
Geplaatst:

Net als de afgelopen jaren ga ik ook dit jaar weer helemaal volgen. Het liefst live, maar als ik moet werken dan neem ik het wel op. Ik ga me echter niet wagen aan voorspellingen, mijn ervaringen zijn namelijk dat ik het echt zelden goed heb. Ik vind het op zich wel leuk dat ik niet alle deelnemers ken, dat maakt het nog onvoorspelbaarder.

@ thebig: Als je geen zin hebt om je televisie op een Nederlandse uitzending af te stellen, kan je altijd nog via internet terugkijken.

Geplaatst: (bewerkt)

Nederlandse zenders zijn natuurlijk ook echt verschrikkelijk! Stel je voor dat je naar een Avro-programma zou moeten kijken. hoow.gif

Niet dat ik Nederlandse zenders erg vind, het is gewoon dat we onze eigen Belgische programma's hebben die we volgen op Belgische zenders (wat normaal is voor een Belgisch gezin). Dan kan ik niet opeens het huis binnenstappen en eisen naar de Nederlandse tv te kijken. Al keek mijn moeder vroeger wel naar Paul De Leeuw (?) op de Nederlandse zenders. Hij heeft vorig jaar een seizoen op de Belgische tv gehad, maar goed.

Verder kijk ik niet meer zoveel tv, omdat er niet meer veel goede programma's zijn vind ik. Maar het toeval wilt dat net wanneer 'Wie is de mol' wordt uitgezonden, het beste programma hier wordt uitgezonden. Weer een reden waarom ik niet kan verwachten dat aan mijn zin wordt voldaan, bovendien geniet ik er zelf ook van.

Dank je voor de tip van het internetkijken, wel hopen dat het buiten de Nederlandse grenzen werkt. Zal ik dit seizoen toch mee proberen volgen ;)

Het werkt, ben nu beginnen kijken. Ik ken welgeteld 2 van de 10 BN'ers ;p

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

Je kunt als je wilt voor meer info (en trouwens ook nog de laatste aflevering) over de kandidaten www.wieisdemol.nl bezoeken. Daar las ik ook het dagboek van de Mol en het viel me op dat diegene zegt dat 'Ewout tijdens de opdracht erg raar deed'... en wie kwam Ewout tegen? Daniel Bossevain! Maargoed, dit idee WIDM, dus ik zal het wel fout hebben. :puh:

Geplaatst:

Ik lees zelf een beetje mee met de verwikkelingen op dit fanforum en het is echt ongelooflijk wat ze daar allemaal voor theorieën bedenken. Van de pleister op Carolien's vinger tot de verschillende standen van de zon bij de kandidaten in de dropping. Echt elke seconde van de aflevering wordt geanalyseerd.

Geplaatst:

Ik lees zelf een beetje mee met de verwikkelingen op dit fanforum en het is echt ongelooflijk wat ze daar allemaal voor theorieën bedenken. Van de pleister op Carolien's vinger tot de verschillende standen van de zon bij de kandidaten in de dropping. Echt elke seconde van de aflevering wordt geanalyseerd.

Die mensen hebben echt te veel tijd :puh:

Vanavond weer een nieuwe aflevering! :) Helaas ga ik 'm pas achteraf bekijken, want ik wil live 't darts zien en dat begin ook om 20.30 uur. Dus, ik ga Facebook, Twitter en dit topic vanavond ontwijken, om maar geen spoilers te horen.

Geplaatst:

Die mensen hebben echt te veel tijd puh2.gif

[...]

Ja, het gaat af en toe helemaal nergens meer over. Ze verzinnen de gekste rekensommen, want "ja als je dit en dat bij elkaar optelt en dan zijn geboortedatum eraf trekt krijg je 13 en dit is het 13e seizoen!!!"

Kijk alweer uit naar de aflevering van vanavond. Mijn gevoel stuurt me op dit moment nog in de richting van Tim, zeker na het bijna een kwartier(!) durende extra beeldmateriaal uit de nieuwsbrief ( :$ ). Maar ja, het is WIDM, voor het zelfde geldt denk ik er vanavond heel anders over.

Geplaatst:

Ik vond Zarayda in de eerste aflevering zeker verdacht overkomen, maar toen ik de extra footage zag leek ze in de taxibus echt oprecht bezorgd dat ze niet op tijd aan zou komen. Zarayda is geen actrice, dus ik betwijfel of ze dat zo geloofwaardig zou kunnen spelen.

Geplaatst:

Ik vond Zarayda in de eerste aflevering zeker verdacht overkomen, maar toen ik de extra footage zag leek ze in de taxibus echt oprecht bezorgd dat ze niet op tijd aan zou komen. Zarayda is geen actrice, dus ik betwijfel of ze dat zo geloofwaardig zou kunnen spelen.

Misschien hebben ze dat stuk wel 30x over gedaan. :puh:

Geplaatst:

Sommige stukken zijn ongetwijfeld overgedaan, daar ontkom je niet aan bij een dynamisch spel als dit. Viel me ook op dat Tim zegt dat hij uit zijn bed werd gesleurd en in een busje gezet, terwijl hij er op de beelden fris gewassen en gekleed uitziet, gel in zijn haar etc.

Geplaatst:

Ja, het gaat af en toe helemaal nergens meer over. Ze verzinnen de gekste rekensommen, want "ja als je dit en dat bij elkaar optelt en dan zijn geboortedatum eraf trekt krijg je 13 en dit is het 13e seizoen!!!"

Wel, het enige wat ik me nog herinner van De Mol in België is dat ze soms wel eens met redeneringen komen waarvan je denkt 'wat?' Ik geloof zelfs dat ze eens allemaal nummers moesten vinden, door het programma heen en dat die een tip vormden ofzo. Zelfs een onbeduidend nummer in de metro bleek een hint te zijn. Al weet ik niet meer zeker of het wel voor dat programma was en hoe alles in elkaar zat :puh:

Het zal inderdaad wel allemaal veel te ver gezocht zijn.

Ik heb ook wel zin in de tweede aflevering, heb de eerste nu bekeken. Spijtig dat die Ewout er al uit ligt, hij had vast een paar kandidaten nog op de verkeerde been kunnen zetten (vooral als hij nog meer (on)bewust zo'n stommiteiten beging).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...