Jump to content

Wie Is De Mol? 2013

Recommended Posts

Geplaatst:

Tim gedraagt zich verdacht, maar heeft vandaag in beide opdrachten keurig werk geleverd. Een luikje geopend bij de lasergame en -als ik het goed heb- twee enveloppen gepakt. Ik snap dat je als Mol ook vertrouwen probeert te kweken, maar voor de grote verrader speelt hij het spel wel erg lucratief.

• Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nyltje

20

• NandroDavids

17

• Guardian1980

14

• thebig

9

Geplaatst:

Joep eruit! Jammer. Wel heb ik gewoon steeds meer het vermoeden dat het Tim is. :Y

Me too. En zou er dit jaar weer sprake zijn van de vloek van de penningmeester? Ik kan me van vorig jaar herinneren dat het redelijk vaak de penningmeester was die er uit vloog.

Geplaatst:

Inderdaad Joep eruit, echt jammer, eigenlijk mijn favoriet. :( Zelf heb ik ook zo'n vermoeden dat Tim het is, ook al heeft die veel geld opgehaald bij de veld opdracht.

Geplaatst:

Paulien zou ook goed kunnen, die kon er bij de opdracht met het gedicht niet omheen, dat moest ze goed doen. Ze heeft er wellicht met opzet wat foutjes bij geschreven, want Joep zei dat van fan was, maar uiteindelijk was het toch met een v geschreven. Bij de laser en veld opdracht heeft ze sowieso geen geld opgehaald.

Geplaatst:

Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten :puh:

Ze heeft nog werkelijk 0 euro verdiend en deed bij de spiegelopdracht eigenlijk het enige wat je fout zou kunnen doen: direct 'af' gaan. Daarnaast heeft Joep keurig gespreid bij z'n test, maar hij heeft daarin Paulien niet meegenomen.

Nu maar hopen dat ik niet net als Joep met tunnelvisie zit...maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik goed zit :sigaar:

Geplaatst:

Zelf heb ik ook zo'n vermoeden dat Tim het is, ook al heeft die veel geld opgehaald bij de veld opdracht.

Tim is volgens mij wel het type dat als het even kan de verdenking op zichzelf wil vestigen, misschien dat wij als kijkers daar ook wel in trappen.

Geplaatst:

Wat is dit nu weer dan? Tim heeft helemaal geen rood scherm gehad toch? Ja, da's dus wat het spel met je doet hè...ik weet nu al niet meer wat ik een paar minuten geleden precies gezien heb :7

Die sprong en uitschakeling van Janine waren me wel wat te dramatisch hoor. Die muziek eronder, de woorden erna, alsof ze dood was gegaan of zo. Beetje overdreven vond ik.

Daar stond dan weer tegenover dat de beelden van die safari schitterend waren. Je zou toch bijna meteen een ticket boeken :puh:

Maar goed, dit keer zeg ik: Paulien Cornelisse is de Mol.

Ik zeg het nog maar eens: Paulien Cornelisse is de Mol. En ja, zolang ze erin zit, ga ik mezelf iedere week quoten :puh:

Oh, en uiteraard nog steeds: Paulien Cornelisse is de Mol.

Geplaatst:

Helemaal met je eens, Nandro. Maar uit eerder seizoenen heb ik wel ervaren dat ze dan een soort mogelijkheid kregen om het beeld uiteindelijk te zien krijgen, door geld te betalen of iets dergelijks.

Geplaatst:

Wat is dit nu weer dan? Tim heeft helemaal geen rood scherm gehad toch? Ja, da's dus wat het spel met je doet hè...ik weet nu al niet meer wat ik een paar minuten geleden precies gezien heb :7

Inderdaad, we hebben geen rood scherm gezien. Ook denk ik dat het wegvallen van Janine voor de programmaleiding zodanig lastig is, dat ze opdrachten moeten gaan aanpassen omdat er nu minder deelnemers zijn. Daarom denk ik dat Tim op een gegeven moment terug komt, ik denk in de volgende aflevering. Ook gezien zijn gedrag op de boot (afbuigen terwijl hij rechtdoor moet, in mijn ogen expres foto's maken, en de leiding volledig overgeven aan Tania) zou het mij niks verbazen als hij de mol is, maar ook als hij het helemaal niet is.

Geplaatst:

Net als jullie was ik helemaal verdwaasd. Ik heb geen rood scherm gezien, ook mijn eerste reactie tegen mijn huisgenote. Waarom zouden ze iedereen wegsturen, als er geen "speciale actie" nog plaatsvindt na afloop? Ik ben helemaal flabbergasted. Mindfuck. :puh:

De vraag is dus wat dit betekent. Tim heeft flink lopen mollen, maar een deelnemer die zo duidelijk molt is niet de mol. Ze laten ook niet zo duidelijk die actie zien: we zagen dat hij doelbewust een extra foto nam. Dat laten ze niet zien van de "echte" mol.

Maar wat als hij wel de mol is, maar gewoonweg ernstig gefaald heeft tijdens deze opdrachten (niet stiekem, maar heel duidelijk), en iedereen denkt dat hij de mol is? Dat ze op deze manier de "heat" wat van hem af willen halen?

Wie ik verdenk weet ik nog niet, dit is de eerste aflevering die ik gezien heb (wil de andere twee nog wel terug kijken, maar nog geen tijd/zin gehad). Maar Tim als mol schrijf ik wel af...

En die kokers; seriously? Die had ik 's nachts nog wel onder mijn dekbed open gemaakt om te kijken wat erin zit. Sowieso gaat iemand die nog wel open trekken. :)

Geplaatst:

Zit nog steeds op Paulien, deze aflevering heeft ze weer geen bijdrage geleverd en de woorden van Tim kwamen overeen met de gedachtegang van mij. Maar het is wel vreemd aangezien Tania volledig op Tim zad, zij er niet uit is. Tim zat ook nog op Paulien, dacht aanvankelijk dat zij er uit zou gaan.

Geplaatst:

Ik denk dat ze Tim nog wel door laten gaan, op een of andere manier. Maar wat ben ik blij dat Daniel door is! Zo'n baas!

Geplaatst:

Zoveel moeite zullen ze daarmee niet hebben hoor. Wat zeggen ze letterlijk:

Art: Tim, heb je het naar je zin gehad tot nog toe?

Tim: Dit is echt het allervetste programma wat ik ooit heb meegemaakt. Dit was echt gruwelijk in de positieve zin van het woord.

Art zegt hier ook echt "tot nog toe". Dus het kan prima voorkomen dat dit gewoon een "onderonsje" was, gewoon om te vragen hoe het gaat. Daarna laten ze wel dat scherm zien waarin de groep staat en hij weg wordt gehaald, maar dat is gewoonweg later gefixt natuurlijk. Ze konden het rode scherm niet laten zien, omdat Tim geen rood scherm heeft gehad.

Maar laten we eerlijk zijn: op het moment dat iemand weg valt, moeten ze haast wel gewoon iedereen door laten gaan. Anders missen ze gewoonweg een aflevering, missen ze een opdracht. Het kan natuurlijk wel, maar ik geloof het niet totdat ik het zelf zie. :puh:

Mocht Tim echt zijn afgevallen, dan moet de mol iemand zijn die veel met Tim heeft gedaan. Veel opdrachten samen heeft gedaan met Tim, bijvoorbeeld. Anders zou Tim juist door moeten gaan, omdat meerdere op Tim zaten. En niet al die mensen kunnen de mol zijn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...