Kloep Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Die kop bij dat touwtrekken vond ik echt geweldig. Iedereen alles er aan doen, en hij stond daar gekke bekken te trekken. Reageren
Faenty. Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Ik ben er nu eindelijk uit denk ik; Ewout is... de mol. Reageren
Die Hard Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Haha, poor Nandro. Gelukkig heb ik 't wel goed! Helaas had ik er in het echte spel al na enkele weken uit gelegen met m'n Paulien. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Ik zat ook op Paulien vanaf het begin, maar ik ben verbaasd hoe ver Zarayda is gekomen terwijl zij helemaal niet op Kees zat. Dat was voor mij een bevestiging dat Paulien de mol was. Ze heeft heel veel geluk gehad. Geweldig hoe ze voor paal werd gezet met de kokers, Kees heeft haar helemaal de mist in gestuurd. De scènes met de stukjes goud, het touw, dat ie achter het orgel zat, allemaal heerlijke mollen acties die je altijd in de laatste aflevering krijgt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Geplaatst: 8 maart 2013 (bewerkt) Zarayda was/is echt het pispaaltje van de mol. xD Zei maakte steeds de acties waardoor de mol weer geholpen werd. Maar ik had echt niet verwacht dat Kees de mol was. Ik wist het pas toen mijn vader die hint zei. (zie vorige pagina) Maar het leek net of hij veel geld in de pot bracht omdat hij andere mensen altijd het woord liet doen, dat is best slim. En ook wat meerdere hier zeggen: de acties wat hij deed, die waren zou geweldig, dat vind ik echt geweldig, acties die op een paar meter afstand worden gedaan. Bewerkt: 8 maart 2013 door nyltje Reageren
thebig Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Geplaatst: 8 maart 2013 Ik zal vandaag gebruiken om eens de twee gemiste afleveringen in te halen. Heb hier nog niets gelezen, dus ben benieuwd wie nu werkelijk die verduivelde mol is en wat hij/zij allemaal heeft gesaboteerd. Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Geplaatst: 8 maart 2013 Ik zal vandaag gebruiken om eens de twee gemiste afleveringen in te halen. Heb hier nog niets gelezen, dus ben benieuwd wie nu werkelijk die verduivelde mol is en wat hij/zij allemaal heeft gesaboteerd. Succes! Paulien is trouwens de mol en Kees is de winnaar. Paulien had best goede acties gemaakt waardoor er minder geld in de pot kwam. Reageren
thebig Geplaatst: 9 maart 2013 Rapport Geplaatst: 9 maart 2013 Goed geprobeerd, maar heb de afleveringen na elkaar gezien en weet nu dat Kees de Mol was. Best onverwacht. Van de drie overgebleven kandidaten had ik Kees echt het minst verwacht. Toen Carolien afviel, leek het met duidelijk te zijn: Paulien is de Mol. Blijkt dat toch niet waar te zijn. Best wel een paar mooie Molacties gedaan. Toen hij die twee kokers voor de neus van Zarayda en Carolien in de winkel weggreep en zo'n gezicht opzette van 'hoe kunnen ze dit nu niet gezien hebben?' Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 maart 2013 Rapport Geplaatst: 9 maart 2013 (bewerkt) Ik had Kees ook onderaan m'n mollenlijst. Mijne was: 1. Carolien. 2. Paulien. 3. Kees. Komt vooral omdat hij alles naar andere toe schoof. 'Ja zeg jij dat maar.' of 'Aan jou het woord.' Volgend jaar moeten we dus daarop letten. Ja die gezichten van de mol, geweldig! xD Het is zo dichtbij een kandidaat dat het leuk is. Ook bij afl. 1 aan dat touw dat ie hij gewoon zegt van ik ben de mol, dat soort dingen! Bewerkt: 9 maart 2013 door nyltje Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 maart 2013 Rapport Geplaatst: 10 maart 2013 Ik heb de laatste 3 afleveringen niet echt heel goed gezien, maar zat nog wel steeds op Kees. Inderdaad toch wel wat mooie mol acties gedaan, ook altijd leuk om die aanwijzingen terug te zien. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 maart 2013 Rapport Geplaatst: 13 maart 2013 Ik zat vanaf aflevering 1 op Paulien en ben ZO blij dat zij het niet is! Anders was het me zwaar tegengevallen. Leuke molacties ook, hij heeft wel wat risico genomen met sommige opdrachten, dat maakt het leuk! Erg zuur voor Carolien, dat ze maar 1 vraag (!) ernaast zat! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.