Michael Geplaatst: 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2013 Toen ik klein was ben ik door zo'n rozenstruik gefietst (per ongeluk) Dat deed pijn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2013 Weet even niet welke de gekste ding ik ooit heb gedaan maar toen als ik kind een keer in een auto zat, stak ik middelvinger naar mensen voor de lol. Naar bejaarden, kinderen en volwassenen. Sommigen staken hun middelvinger terug lol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2013 (bewerkt) bepaalde drugs, en alles wat daarbij hoort Bewerkt: 22 mei 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2013 Ik hoop voor jou dat Guardian1980 binnenkort niet wordt gepromoveerd naar de drugsbrigade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2013 Ik hoop voor jou dat Guardian1980 binnenkort niet wordt gepromoveerd naar de drugsbrigade Het wordt gewoon gedoogd dus maakt niks uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2013 ik was eens met paar kameraden in een bos rond 2 uur s'nachts weet niet meer wrm waren best wel dronken, en toen zei een vriend van me : phoooh wat heb ik het toch koud. en ik reageerde erop op een gekke manier: trok mijn broek en shirt uit en zei koud? koud?! dit is koud en ging rond rennen in dat bos haha. tot de dag van vandaag weet nogsteeds niemand wrm ik dat deed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 (bewerkt) - Ik ben doorgeflipt in een dure hotel in Bremen en ik ben uit mijn kamer weggelopen, naar de traphuis gegaan. Deur achter me dicht gedaan, en ik hoorde toen een klik achter me. Bleek dus dat alleen voor kaartjes mogelijk was. Dus ik liep dertig trappen naar beneden en ik kwam naar de receptie, haalde een nieuwe kaart en ging naar de lift. Maar toen ontdekte ik dat ik er gewoon in kon lopen zonder kaart, dat was mijn ergste faal ooit Bewerkt: 30 juli 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Van de trap gevallen, opgestaan en nog een keer laten vallen... Aan een steiger gehangen en expres losgelaten (was maar 4 meter hoog maar goed...) En iemand in een aquarium vol roggen geduwt (Alle medewerkers van het bedrijf lagen in een deuk!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Van de trap gevallen, opgestaan en nog een keer laten vallen... Aan een steiger gehangen en expres losgelaten (was maar 4 meter hoog maar goed...) En iemand in een aquarium vol roggen geduwt (Alle medewerkers van het bedrijf lagen in een deuk!) Ik ben inderdaad ook is van de trap afgevallen, had jij toen ook brandwonden onder je armen en benen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Nee volgens mij niet, maar het is al een tijdje geleden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Ik kwam op dit forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2013 Van een skateboard ramp proberen afglijden zonder skateboard.. Wat dus resulteert met een gekneusd sleutelbeen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefie10 Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2013 ik heb mrkwark ontmoet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2013 Van een skateboard ramp proberen afglijden zonder skateboard.. Wat dus resulteert met een gekneusd sleutelbeen. Ging dat dan zo snel dat je een gekneusde sleutelbeen had? O_O ik heb mrkwark ontmoet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefie10 Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2013 Van een skateboard ramp proberen afglijden zonder skateboard.. Wat dus resulteert met een gekneusd sleutelbeen. Ging dat dan zo snel dat je een gekneusde sleutelbeen had? O_O ik heb mrkwark ontmoet... Ondertussen wel me Beste vriend dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.