Dotz Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Na aanleiding van dit nieuwsbericht wil ik Retro City Rampage downloaden op mijn PS3, maar ik kan hem niet vinden op PSN. Weet iemand hoe dit komt? Heeft iemand dezelfde problemen? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Zoekfunctie gebruikt? Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 (bewerkt) Hij staat gewoon in de PlayStation Store (zie hier), dus als je zoekt op Retro City Rampage zou je 'm gewoon moeten vinden. Edit: Bij verschijningsdatum staat de tekst Nog te bepalen. Misschien is 'ie nog niet beschikbaar in Nederland? Bewerkt: 6 januari 2013 door Froodooo Reageren
Dotz Geplaatst: 10 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 Hij is inderdaad nog niet beschikbaar in Europa. De Amerikanen vonden de auto's te traag dus hebben ze de auto's sneller gemaakt en nog wat bugfixes gedaan.. Daarom moest de game opnieuw gecheckt worden door wat instanties in Europa of Sony Europe ofzo, nu kunnen wij lekker wachten Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 januari 2013 Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 (bewerkt) op de site van Retro City Rampage (Hier te vinden) 'COMING TO PlayStation®3 & PS®Vita in EUROPE/ASIA onJanuary 16th' 16 Januari kan je hem dus pas downloaden. Nog een paar dagen wachten dus. Bewerkt: 11 januari 2013 door Rinaldootje Reageren
Dotz Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2013 Bedankt voor het antwoord, maar dat wist ik ondertussen al zoals je kon lezen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.