Kai-ShockWave Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Gefeliciteerd winnaars! En de award-tab ziet er goed uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Natuurlijk is mijn Awards-tab leeg.... Gefeliciteerd winnaars! Dik verdiend! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Met dank aan Dutchy3010 voor de hulp bij het verzamelen van de data voor het vullen van de prijzenkasten. Graag gedaan. Wat een werk. Dus iedereen even zijn eigen prijzenkast controleren. Volgens mij is die van mij wel goed (niet alleen het aantal, ook de topics, enz). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 De award tab ziet er erg mooi uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar award, terechte winnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Gefeliciteerd aan alle winnaars! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Dus iedereen even zijn eigen prijzenkast controleren. Nope, ik mis nog een drietal awards. Namelijk "Meest Voorspelbare Humor" en "Grootste Wiskundetalent" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 De winnaars hebben het verdient, gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Dus iedereen even zijn eigen prijzenkast controleren. Nope, ik mis nog een drietal awards. Namelijk "Meest Voorspelbare Humor" en "Grootste Wiskundetalent" Je mist bij nog een award: meest flauwe humor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Iedereen van harte gefeliciteerd met deze prachtige awards! Het was in sommige categorieën erg spannend om te zien wie er aan het langste eind zou gaan trekken. Dutchy3010, bedankt voor de goede organisatie! PatrickW, de awards-tab ziet er goed en vertrouwd uit, top! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Gefeliciteerd iedereen! Volgende keer ook Beste GTA V kenner? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Volgende keer ook Beste GTA V kenner? Als Rockstar de release niet te ver uitstelt, zal die er volgend jaar zeker bij zitten ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Volgende keer ook Beste GTA V kenner? I call dips on that one! Heb mijn -zeer- nederige prijzenkastje bijgevolg maar aangevuld, na het eerst te hebben moeten aanschaffen en bouwen, wat natuurlijk veel langer duurde dan je zou willen. IKEA-rotzooi natuurlijk, maar het staat nu wel en het ziet er wel schattig uit zo! ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Award-tab ziet er fancy uit! Winnaars nogmaals gefeliciteerd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Iedereen super gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts