Jump to content

[2012] De Uitslag!

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

4

• Dutchy3010

4

• Megadreams

4

• PatrickW

2

Geplaatst:

Natuurlijk is mijn Awards-tab leeg.... :clown:

Gefeliciteerd winnaars! Dik verdiend! :)

Geplaatst:

Met dank aan Dutchy3010 voor de hulp bij het verzamelen van de data voor het vullen van de prijzenkasten.

Graag gedaan. Wat een werk. emo.gif

Dus iedereen even zijn eigen prijzenkast controleren. Volgens mij is die van mij wel goed (niet alleen het aantal, ook de topics, enz). puh2.gif

Geplaatst:

Dus iedereen even zijn eigen prijzenkast controleren.

Nope, ik mis nog een drietal awards. Namelijk "Meest Voorspelbare Humor" en "Grootste Wiskundetalent"

Geplaatst:

Dus iedereen even zijn eigen prijzenkast controleren.

Nope, ik mis nog een drietal awards. Namelijk "Meest Voorspelbare Humor" en "Grootste Wiskundetalent"

Je mist bij nog een award: meest flauwe humor. :7

Geplaatst:

Iedereen van harte gefeliciteerd met deze prachtige awards! Het was in sommige categorieën erg spannend om te zien wie er aan het langste eind zou gaan trekken.

Dutchy3010, bedankt voor de goede organisatie! :tu: PatrickW, de awards-tab ziet er goed en vertrouwd uit, top! :Y

Geplaatst:

Volgende keer ook Beste GTA V kenner?

Als Rockstar de release niet te ver uitstelt, zal die er volgend jaar zeker bij zitten ja :)

Geplaatst:

Volgende keer ook Beste GTA V kenner?

I call dips on that one! :D

Heb mijn -zeer- nederige prijzenkastje bijgevolg maar aangevuld, na het eerst te hebben moeten aanschaffen en bouwen, wat natuurlijk veel langer duurde dan je zou willen. IKEA-rotzooi natuurlijk, maar het staat nu wel en het ziet er wel schattig uit zo! ^^

Geplaatst:

Award-tab ziet er fancy uit! Winnaars nogmaals gefeliciteerd.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...