Basssss Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Tellen andere prijzen buiten de Forum Awards ook mee als prijzen die onder de Awards tab kunnen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Tellen andere prijzen buiten de Forum Awards ook mee als prijzen die onder de Awards tab kunnen? Wat mij betreft niet. Er worden voor allerlei, ook kleine, dingen badges uitgedeeld, waardoor de tab wel erg vol kan raken. Voor het overzicht én omdat de Awards 'officiële' titels zijn, lijkt het mij beter om het zo te laten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Dat ik precies op het hoogtepunt van het jaar, de bekendmaking van de einduitslag van de Awards, zonder internet zit. Maar nu alles werkt, is dit wel een hele mooie verrassing. Dat ik überhaupt in mijn eerste jaar als moderator al genomineerd was was voor mij een verrassing, maar dat ik 'm nog gewonnen heb ook is pas echt ongelofelijk. Iedereen die dat mogelijk gemaakt heeft, dank je wel. En verder wil ik uiteraard iedereen feliciteren die ook iets gewonnen heeft. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Dat ik überhaupt in mijn eerste jaar als moderator al genomineerd was was voor mij een verrassing, maar dat ik 'm nog gewonnen heb ook is pas echt ongelofelijk. Het was een harde strijd! Eigenlijk niet, ik heb een mooie nederlaag tegen jou mogen ondergaan. Een terecht overwinning als je het mij vraagt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Ik kom natuurlijk weer veel te laat aankakken, maar hierbij mijn felicitaties aan alle winnaars. En dit jaar ben ik natuurlijk gewoon weer Beste Megalid. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts