MidnightMayhem Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Mooi ineengestoken, dit doosje zou ik wel in mijn bezit willen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ontzettend mooi gemaakt, Kai. We missen inderdaad een helikopter, maar aangezien daar nog geen artwork van is vrijgekomen, neem ik je dat niet kwalijk. Overigens één klein kritiekpuntje: het Rockstar logo op de voorkant klopt niet helemaal. Een zwarte border ontbreekt eromheen en lijkt dit logo iets smaller dan het originele logo. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ziet er mooi uit, zeg. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Geweldig gemaakt! het ziet er erg proffesioneel uit en kan zo in de winkel liggen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2013 Thnx voor alle positieve reacties! :-) Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Ziet er top uit hoor Net als velen mis ik de heli linksboven op de voorkant, maar verder zeer realistisch. Behalve één dingetje: Het LKZ-logo op het doosje van GTA, briljante vondst Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Kijk, een combinatie van graphics en GTA, dat is sowieso geweldig. Jammer dat we maar zo weinig "GTA-graphics" zien, en zowat iedereen de voorkeur geeft aan voetballers of zo. Erg mooi gemaakt, Kai! Alleen copyright (1999-)2008? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Ziet er inderdaad onwijs goed uit, je zou bijna denken dat hij echt is. Super werk! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Lol, ik snapte niet wat jullie bedoelden met die heli, en ik heb nu pas ontdekt dat er op bijna elke cover een heli staat Helaas is er volgens mij nog geen artwork van een helicopter verschenen... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2013 Erg mooi gemaakt, Kai! Alleen copyright (1999-)2008? Haha, goed gezien! @Foreigner97: Inderdaad, zodra er een helikopter is ga ik 'm aanpassen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Geplaatst: 10 januari 2013 (bewerkt) Foutje: Linksonder staat 2008.. Edit: Nvm iemand was het al opgevallen.. Bewerkt: 10 januari 2013 door BiglifeRPG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.