GuitarGuy666 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Vertel in dit topic, wat je grootste angst is, en waarom. Succes! Reageren
Sublime Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Een Ban op GTAForum, wat moet ik anders doen tijdens het downloaden? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 supergtagamer tegen komen Maar iemand die zelfmoord pleegt te zien heb ik laatst meegemaakt.. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Een ban op GTAforum zou inderdaad een grote angst zijn, kijkend naar het aantal uurtjes die ik nu al heb gespendeerd op het forum. Bewerkt: 5 januari 2013 door Foreigner97 Reageren
myron.b Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Mijn grootste angst is spinnen, ik hou totaal niet van die dikke harige dingen. In films,games of op plaatjes, ik ben altijd bang voor die beestjes. Zelfs voor nep spinnen of spinnen die niet echt bestaan ben ik bang voor. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Een Ban op GTAForum, wat moet ik anders doen tijdens het downloaden? Fappen... Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 mijn angst is om nooit meer angst te hebben.... sorry nyltje Reageren
Mrkwark Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 weet er nog een Een K*t community op gtaforum gelukkig is dat er niet Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Supergtagamer [nyltjemode]badumtss![/nyltjemode] Nee, even serieus,een forumban... Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Dat Rockstar geen GTA V uitbrengt straks, maar GTA Advance 2. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 iemand die zelfmoord pleegt te zien heb ik laatst meegemaakt.. Wat gebeurde er dan? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Ik ben toch stiekem ook heel erg bang voor spinnen en vooral voor naalden. Ik heb echt een doodsangst voor naalden, ik moet binnenkort voor mijn opleiding drie keer een Hepatitis vaccinatie gaan halen maar dat stel ik ook al onwijs lang uit. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Mijn grootste angst is het overlijden van dierbaren. En al helemaal wanneer dat voor je gezicht gebeurt, bijvoorbeeld omdat iemand uitglijdt en naar beneden valt, of een auto-ongeluk wat je zelf overleeft. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Mijn grootste angst is het overlijden van dierbaren. En al helemaal wanneer dat voor je gezicht gebeurt, bijvoorbeeld omdat iemand uitglijdt en naar beneden valt, of een auto-ongeluk wat je zelf overleeft. dat vind ik ook. ik moet er niet aan denken als er een man voor de deur staat die komt vertellen dat bijvoorbeeld, mijn ouders dood zijn door een auto-ongeluk. ik zou dan echt de rest van mijn leven in pijn leven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.