Jump to content

Jouw grootste angst


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Foreigner97

    9

  • GuitarGuy666

    6

  • Nyltje

    5

  • SpacyColours

    3

Mijn grootste angst is spinnen, ik hou totaal niet van die dikke harige dingen. In films,games of op plaatjes, ik ben altijd bang voor die beestjes. Zelfs voor nep spinnen of spinnen die niet echt bestaan ben ik bang voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch stiekem ook heel erg bang voor spinnen en vooral voor naalden. Ik heb echt een doodsangst voor naalden, ik moet binnenkort voor mijn opleiding drie keer een Hepatitis vaccinatie gaan halen maar dat stel ik ook al onwijs lang uit. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn grootste angst is het overlijden van dierbaren. En al helemaal wanneer dat voor je gezicht gebeurt, bijvoorbeeld omdat iemand uitglijdt en naar beneden valt, of een auto-ongeluk wat je zelf overleeft.

dat vind ik ook. ik moet er niet aan denken als er een man voor de deur staat die komt vertellen dat bijvoorbeeld, mijn ouders dood zijn door een auto-ongeluk. ik zou dan echt de rest van mijn leven in pijn leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...