Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik kwam dit tegen toen ik de missie: End of the Line aan het doen was. Is dit een Easter Egg of niet? Of was hij al bekend? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Volgens mij was hjij nog niet bekend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 hmm, er zijn wel meer dingen waar het R* logo op staat, zoals bijvoorbeeld de parachute. Dus ik weet niet of het een EE is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 ik heb nog ergens een bord gevonden boven een deur in een safehouse bij red county ergens er staat op ''passengers will be shot'' maar het is anders zoals in vice city ik zal vandaag nog de plek zoeken en kan dan iemand een screen maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Dit is zeker een EE, hij was al wel bekend, maar hij stond nog niet op deze site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik had hem bij ''End of the Line'' ook gezien (dom van me dat ik die niet had geplaatst) is wel grappig overal ''rockstar'' logo ik vind op de map ook wel grappig de steen ''Northstar Rock'' :lol: P.s. Gefeliciteerd met je verjaardag Kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Ik denk dat het geen Easter Egg is omdat het wel iets heel kleins is. Ik zelf had er nog niet van gehoort, bij mij was het nog niet bekend. Ik vind hem trouwens wel grappig. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) het maakt toch niet uit of het klein of groot is... :huh: Als het maar een grapje van de makers is. Nummerborden zijn toch ook klein maar sommige zijn een easter egg. Bewerkt: 12 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 JUIST kleine dingen zijn vaak Easter Eggs, denk maar aan 69, dit zijn ook vaak kleine dingen... ik denk dat dit niet zozeer een EE is, maar een klein grapje van R* DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) JUIST kleine dingen zijn vaak Easter Eggs, denk maar aan 69, dit zijn ook vaakkleine dingen... ik denk dat dit niet zozeer een EE is, maar een klein grapje van R* DaddyPimp Maar kleine grapjes/geintjes zijn toch Easter Egg's of vergis ik me nou :huh: ? Tenminste in de Walktrough staat dit: Een Easter Egg is een geintje of een verwijzing naar iets wat in het verleden gebeurd is, geprogrameerd door de makers van het spel. Ze hebben de naam 'Easter Eggs' omdat je, net als paaseieren, goed ernaar moet zoeken om ze te vinden. Easter Eggs kunnen van alles zijn. Plaatjes, Auto's, Monsters, bijna alles is mogelijk. Bewerkt: 12 juli 2005 door Big Smoke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 hier hangt het bord kan iemand screen maken http://img301.imageshack.us/my.php?image=n...naamloos1bz.png Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 wilt iemand dan een screen nemen het is in palermio creek(sorry voor de spelling) er is maar 1 safehouse Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) wilt iemand dan een screen nemen het is in palermio creek(sorry voor de spelling) er is maar 1 safehouse Wat staat er dan op het bord wat hier mee te maken heeft :huh: ? (heb nog niet gekeken) En gebruik de edit-knop . Edit: je screen, grappig bord trouwens . Bewerkt: 12 juli 2005 door Big Smoke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 thx voor de screen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts