Jump to content

Sommige toetsen werken niet goed.


Davedavy

Recommended Posts

Ik heb een vaag probleem, ik heb een Asus X53S laptop, maar de toetsen "P,0,/en ?" Werken plots alle 4 niet goed meer. Zo moet ik 20x keer klikken voor dat ze reageren, ik denk aan een Softwarematig probleem aangezien ze alle 4 tegelijk opeens niet meer werkte, ik weet het niet zeker, maar zou dit kunnen na het spelen van een bepaalde game in Steam? Want het lijkt steeds te gebeuren na het spelen van een Steam game en opnieuw opstarten hielp niet. Dus, weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem?

Dit bericht typen met 4 niet goed werkende toetsen, is dan ook zeer frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

De drivers zouden ervoor moeten zorgen dat je software werkt zoals het zou moeten werken. Misschien is er op één of andere manier een foutje geslopen in deze software en als je 't opnieuw installeert, kun je dit foutje eruit halen (met de aanname dat er een foutje is, natuurlijk). Asus driver kun je hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg dan een lijstje met drivers, maar welke moet ik dan herinstalleren?

icon_+.gif EMI en Veiligheid (9)

icon_+.gif BIOS (4)

icon_+.gif BIOS-Utilities (1)

icon_+.gif Chipset (1)

icon_+.gif AUDIO (1)

icon_+.gif VGA (3)

icon_+.gif LAN (2)

icon_+.gif Kaart Lezer (1)

icon_+.gif Aanwijsapparaat (3)

icon_+.gif USB (3)

icon_+.gif Utilities (15)

icon_+.gif Draadloos (12)

icon_+.gif BlueTooth (2)

icon_+.gif Kamera (1)

icon_+.gif Overige (3)

icon_+.gif Handleiding (1)

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Grote kans dat er stof onder het toetsenbord zit, dit kan bij laptops een probleem zijn, met name door de compactheid van het toetsenbord, er even met de stofzuiger overheen gaan en de toetsen zouden weer moeten werken

Link to comment
Delen op andere websites

Grote kans dat er stof onder het toetsenbord zit, dit kan bij laptops een probleem zijn,

Dit is het sowieso niet, want ik heb even gekeken, alle toetsen werkte goed, maar toen ik Steam had opgestart deden ze het weer niet, verder kan ik er niet onder zuigen omdat het afgesloten zit.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg dan een lijstje met drivers, maar welke moet ik dan herinstalleren?

icon_+.gif EMI en Veiligheid (9)

icon_+.gif BIOS (4)

icon_+.gif BIOS-Utilities (1)

icon_+.gif Chipset (1)

icon_+.gif AUDIO (1)

icon_+.gif VGA (3)

icon_+.gif LAN (2)

icon_+.gif Kaart Lezer (1)

icon_+.gif Aanwijsapparaat (3)

icon_+.gif USB (3)

icon_+.gif Utilities (15)

icon_+.gif Draadloos (12)

icon_+.gif BlueTooth (2)

icon_+.gif Kamera (1)

icon_+.gif Overige (3)

icon_+.gif Handleiding (1)

Kan je de link een geven van de site? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Grote kans dat er stof onder het toetsenbord zit, dit kan bij laptops een probleem zijn,

Dit is het sowieso niet, want ik heb even gekeken, alle toetsen werkte goed, maar toen ik Steam had opgestart deden ze het weer niet, verder kan ik er niet onder zuigen omdat het afgesloten zit.

Dus omdat het af en toe wel werkt en dan weer niet kan het niet? Verder maakt het niet uit of het afgesloten is.

Gewoon even met de stofzuiger erover heen, zelfs al werkt het niet, het kan totaal geen kwaad

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer eerst de ATK/ACPI driver dan herkent hij hem wel. smile3.gif

Bedankt, nu kan ik het Asus live update programma weer gebruiken! Het is trouwens opgelost, het lag inderdaad aan de Drivers, ik heb deze verwijderd via Apparaatbeheer, PC opnieuw opgestart en het was opgelost! :) Bedankt iedereen.

Edit

Te vroeg gejuicht, ze doen het weer niet, weet iemand nog een mogelijke oplossing?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Het is opgelost, mijn laptop is twee maanden geleden gerepareerd hierbij heeft de reparateur een knik gemaakt in de verbinding tussen mijn toetsenbord en het moederbord, door deze weer recht te leggen was het opgelost!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...