TheBro Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Ik heb 'Keep your friends close' al gedaan, terwijl ik nog niet verder kom met 'Demolition man. Is dit een fout in de storyline? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Nee, Demolition Man is een missie die los staat van de eigenlijke storyline zelf (of beter gezegd: ze is niet noodzakelijk voor het verder verloop van de storyline) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Maar door deze missie te doen unlock je wel een heel gedeelte van de storyline. Zo heb ik in het verhaal voor de Haitians en Cubans moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Maar door deze missie te doen unlock je wel een heel gedeelte van de storyline. Zo heb ik in het verhaal voor de Haitians en Cubans moeten doen. Het is een soort van aftakking van de hoofdverhaallijn om het zo maar even te noemen. Het zijn storyline missies, maar je hebt ze niet nodig om de verhaallijn uit te spelen. (zoals Phoenyxar dus al zei) Ik raad je aan om deze pagina even te bekijken, dan wordt alles duidelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Bedankt! Ben ik blij mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2013 Demolition man is trouwens de enige echte moeilijke missie uit het spel naar mijn mening. Voor de rest echt een eitje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.