Na$! Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 ik heb de mod voor de nieuwe scooter gedownt maar ik heb alles geprobeerd maar het lukt ni kan iemand het nog eens eenvoedig uitleggen Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 Voor alle duidelijkheid: Zo installeer je voertuigen met de Img tool 1.3 - Allereerst zet je bij al je bestanden van Vice City het alleen-lezen uit. - Download de Img Tool 1.3 hier - Daarna download je een van de wagenmods op GTA-games.nl hier - Vervolgens pak je het bestand uit dat je hebt gedownload - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img - Daarna kijk je in je mod hoe de filetjes heten. Bijv. faggio.txt en faggio.ddf - Je gaat dan terug naar de img tool en drukt op edit en daarna op find…Dan typ je de naam van heb bestanje in (in dit geval gewoon skimmer) Je krijgt dan die 2 bestandjes in de lijst te zien. - Vervolgens verwijder je de bestandjes (p.s. je kan ook eerst een backup van de bestandjes maken…Je doet dan eerst bovaan commands en dan extract…Geef dan de locatie en een klaar) - Nu moet je op commands en op add drukken om het nieuwe bestandje toe te voegen. Je doet dit dan met alle2 de bestandjes. - Nu doe je commands en archive rebuilt (dit duurt enige tijd) en je bent klaar!!!! Suc6 ermee!!! Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 Ik kan die scooter mod niet openen :unsure: Dan komt er een kader met daarop e mod via het web opsporen. Wat moet ik doen? Als ik de bestanden wil openen staat er dat ik de Vice City CD Play moet insteken! EDIT by Mr. Cortez: Graag geen hoofdletters en geen dubbelpost. Daarvoor kunt u uw berichtje editten. Ik heb uw posts bij elkaar in gedaan. Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 juli 2004 Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 je moet die bestanden ook niet openen..kijk mijn uitleg hierboven..dan snap je het wel Reageren
Na$! Geplaatst: 5 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2004 je hebt mss geen winzip of winrar heb jij dat? Reageren
Crazycj Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 OOoh je moet de faggio volgens mij vervangen met IMG TOOl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.